کد خبر:
۶۶۶۴۴ ۱۲:۳۵
۱۳۹۶/۰۷/۲۷
استفاده از سوخت زیستی در ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
پدال نیوز- با همکاری ستاد توسعه زیست فناوری و شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، در ناوگان حمل و نقل عمومی از سوخت زیستی «بیو دیزل» استفاده می شود .
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همایش طرح مشترک کاهش آلایندگی دوده با جایگزینی سوخت زیستی (بیودیزل)، با حضور استادان، کارشناسان، اندیشمندان و مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در ساختمان نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
در این مراسم پیمان سنندجی گفت :موضوع آلودگی یکی از جدی ترین موضوعات زیست محیطی می باشد که با اجرای این طرح شاهد کاهش 4 درصدی دوده و انتشار هیدروکربن های نسوخته در هوا خواهیم بود.
وی در ادامه گفت حدود 300 دستگاه اتوبوس دیزل در حال تردد در شهر است که باید برای کاهش الاینده ها از فیلتر DPF و سوخت زیستی (بیودیزل) درناوگان حمل و نقل عمومی استفاده شود.
سنندجی ضمن بیان اینکه 20 دستگاه از اتوبوس های دوکابین این شرکت در این طرح هستند ، ابراز امیدواری کرد که در پایان طرح آزمایشی شاهد نتایج مثبت وخوبی خواهیم بود وتا پایان سال آتی تعداد بیشتری از اتوبوس ها از سوخت بیودیزل بهره مند می شوند.
در این همایش تفاهم نامه در زمینه توسعه استفاده از سوخت زیست محیطی در ناوگان حمل و نقل عمومی بین شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری امضاء گردید.
سنندجی گفت: فاز مطالعاتی این طرح از زمستان 94 شروع شده ودر بسیاری از کشورها در حال اجرا است ،همچنین تولید سوخت بیودیزل نیاز به همکاری و توجه وزارت خانه ها نفت و صنعت و معدن است.
سوخت بیودیزل از پسماند های روغن خوراکی تولید می شود.
در این مراسم پیمان سنندجی گفت :موضوع آلودگی یکی از جدی ترین موضوعات زیست محیطی می باشد که با اجرای این طرح شاهد کاهش 4 درصدی دوده و انتشار هیدروکربن های نسوخته در هوا خواهیم بود.
وی در ادامه گفت حدود 300 دستگاه اتوبوس دیزل در حال تردد در شهر است که باید برای کاهش الاینده ها از فیلتر DPF و سوخت زیستی (بیودیزل) درناوگان حمل و نقل عمومی استفاده شود.
سنندجی ضمن بیان اینکه 20 دستگاه از اتوبوس های دوکابین این شرکت در این طرح هستند ، ابراز امیدواری کرد که در پایان طرح آزمایشی شاهد نتایج مثبت وخوبی خواهیم بود وتا پایان سال آتی تعداد بیشتری از اتوبوس ها از سوخت بیودیزل بهره مند می شوند.
در این همایش تفاهم نامه در زمینه توسعه استفاده از سوخت زیست محیطی در ناوگان حمل و نقل عمومی بین شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری امضاء گردید.
سنندجی گفت: فاز مطالعاتی این طرح از زمستان 94 شروع شده ودر بسیاری از کشورها در حال اجرا است ،همچنین تولید سوخت بیودیزل نیاز به همکاری و توجه وزارت خانه ها نفت و صنعت و معدن است.
سوخت بیودیزل از پسماند های روغن خوراکی تولید می شود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها