کد خبر:
۶۶۱۷۰ ۱۱:۱۶
۱۳۹۶/۰۷/۲۲
راه اندازی مرکز اسقاط خودروی فرسوده در گچساران
پدال نیوز- معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرکز اسقاط خودروهای فرسوده در شهرستان گچساران راه اندازی می شود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، پژمان نیک اقبالی پیش از ظهر شنبه در نشست کارگروه اسقاط خودروی استان افزود: با توجه به بخشنامه مشخص شده در رابطه با وجود حداقل دو مرکز اسقاط خودروی فرسوده در استان، راه اندازی یک مرکز اسقاط خودروهای فرسوده در یکی از شهرستان های گرمسیری محقق خواهد شد.
معاون عمرانی استاندار گفت: با توجه به بخشنامه وجود حداقل دو مرکز اسقاط خودروهای فرسوده در استان، پیشنهاد می شود در یکی از شهرستان های گرمسیری و با در نظر گرفته شدن آلودگی هوای گچساران، یک مرکز اسقاط در شهرستان گچساران راه اندازی می شود.
نیک اقبالی خاطرنشان کرد: همچنین نمایندگان کاگروه با انتخاب توسط اعضای اصلی، برای بازدید از مراکز اسقاط معرفی می شوند.
نیک اقبالی تصریح کرد: بررسی و تایید توانایی متقاضی مرکز اسقاط توسط کارگروه ضروری است.
وی افزود: اولویت این موضوع نیز با کسانی است که از قبل درخواست داده اند.
معاون عمرانی استاندار در نظر گرفتن سودآوری و شرایط این حوزه برای ایجاد مرکز اسقاط را لازم دانست.
وی افزود: همچنین برای شهردار یاسوج به عنوان عضو کارگروه ابلاغ زده خواهد شد.
نیک اقبالی با اشاره به معاینه فنی خودروها گفت: کنترل و ارجاع خودروهای بدون معاینه فنی به مراکز معاینه فنی ضروری است.
معاون عمرانی استاندار گفت: با توجه به بخشنامه وجود حداقل دو مرکز اسقاط خودروهای فرسوده در استان، پیشنهاد می شود در یکی از شهرستان های گرمسیری و با در نظر گرفته شدن آلودگی هوای گچساران، یک مرکز اسقاط در شهرستان گچساران راه اندازی می شود.
نیک اقبالی خاطرنشان کرد: همچنین نمایندگان کاگروه با انتخاب توسط اعضای اصلی، برای بازدید از مراکز اسقاط معرفی می شوند.
نیک اقبالی تصریح کرد: بررسی و تایید توانایی متقاضی مرکز اسقاط توسط کارگروه ضروری است.
وی افزود: اولویت این موضوع نیز با کسانی است که از قبل درخواست داده اند.
معاون عمرانی استاندار در نظر گرفتن سودآوری و شرایط این حوزه برای ایجاد مرکز اسقاط را لازم دانست.
وی افزود: همچنین برای شهردار یاسوج به عنوان عضو کارگروه ابلاغ زده خواهد شد.
نیک اقبالی با اشاره به معاینه فنی خودروها گفت: کنترل و ارجاع خودروهای بدون معاینه فنی به مراکز معاینه فنی ضروری است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش