کد خبر:
۶۶۱۱۲ ۱۶:۰۵
۱۳۹۶/۰۷/۲۱
سهشنبه های بدون خودرو در یزد پررنگتر اجرا می شود
پدال نیوز- شهردار یزد با اشاره به اینکه در راستای توسعه ورزش همگانی طرح سه شنبه های بدون خودرو مدتهاست که در یزد اجرا می شود، گفت: این طرح در هفته آتی پررنگتر اجرا خواهد شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، مهدی جمالی نژاد صبح امروز در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در پارک بزرگ شهر برگزار شد، اظهار داشت: در سند توسعه ورزش شهرها، ورزش به دو بخش قهرمانی و همگانی تقسیم شده که شهرداری ها در توسعه ورزش همگانی نقش مهمی دارند.
وی عنوان کرد: در یزد مردم به خوبی از ورزش همگانی استقبال کرده اند و طرح های متعددی نیز به اجرا درآمده است.
جمالی نژاد از جمله این طرح ها به سه شنبه های بدون خودرو اشاره کرد و بیان داشت: از این طرح حمایت می کنیم و در هفته آتی بسیار پررنگتر اجرا خواهد شد.
شهردار یزد همچنین با اشاره به اینکه یزد زمانی شهر دوچرخه ها بوده است، افزود: دوچرخه سواری پنجشنبه ها نیز از این پس اجرا خواهد شد و شرایطی فراهم می شود که همشهریان یزدی با دوچرخه تردد کنند.
وی تاکید کرد: در تلاشیم زیرساختهای ورزشی شهر را توسعه دهیم و ایستگاه ها و ورزش ها را برای ورزش بیشتر فعال کنیم.
فرصت به دست آمده در راستای توسعه ورزش همگانی باید مورد استفاده قرار گیرد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد نیز در این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی، از دست اندرکاران برپایی مراسم پیاده روی خانوادگی قدردانی کرد.
محمدعلی طالبی بیان کرد: امیدواریم با کمک دستگاه های مختلف امکانی که برای توسعه ورزش همگانی به وجود آمده، در راستای گسترش این ورزش مورد استفاده قرار گیرد.
وی اظهار امیدواری کرد: بتوانیم روزها و سالهای آینده را شاهد نشاط بیشتر مردم یزد در سایه توسعه ورزشهای همگانی باشیم.
وی عنوان کرد: در یزد مردم به خوبی از ورزش همگانی استقبال کرده اند و طرح های متعددی نیز به اجرا درآمده است.
جمالی نژاد از جمله این طرح ها به سه شنبه های بدون خودرو اشاره کرد و بیان داشت: از این طرح حمایت می کنیم و در هفته آتی بسیار پررنگتر اجرا خواهد شد.
شهردار یزد همچنین با اشاره به اینکه یزد زمانی شهر دوچرخه ها بوده است، افزود: دوچرخه سواری پنجشنبه ها نیز از این پس اجرا خواهد شد و شرایطی فراهم می شود که همشهریان یزدی با دوچرخه تردد کنند.
وی تاکید کرد: در تلاشیم زیرساختهای ورزشی شهر را توسعه دهیم و ایستگاه ها و ورزش ها را برای ورزش بیشتر فعال کنیم.
فرصت به دست آمده در راستای توسعه ورزش همگانی باید مورد استفاده قرار گیرد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد نیز در این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی، از دست اندرکاران برپایی مراسم پیاده روی خانوادگی قدردانی کرد.
محمدعلی طالبی بیان کرد: امیدواریم با کمک دستگاه های مختلف امکانی که برای توسعه ورزش همگانی به وجود آمده، در راستای گسترش این ورزش مورد استفاده قرار گیرد.
وی اظهار امیدواری کرد: بتوانیم روزها و سالهای آینده را شاهد نشاط بیشتر مردم یزد در سایه توسعه ورزشهای همگانی باشیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش