کد خبر:
۶۵۶۸۴ ۱۱:۱۹
۱۳۹۶/۰۷/۱۶
تولید خودروسازی کرمانشاه به 30 هزار دستگاه خواهد رسید
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه گفت: تولید کارخانه خودروسازی کرمانشاه برای سال آینده به ۳۰ هزار دستگاه در سال خواهد رسید.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا ، محمد ملکی با اشاره به آخرین وضعیت تولیدات این کارخانه، اظهار کرد: تمام مراحل و فازهای تولید آزمایشی را بر اساس استانداردهای گروه صنعتی ایران خودرو با موفقیت پشت سر گذاشته ایم و اکنون در مرحله افزایش ظرفیت تا رسیدن به ظرفیت اسمی هستیم.
وی ادامه داد: پیشبینی ما این است که تا پایان آبان، تولیدات کارخانه خودروسازی کرمانشاه به ظرفیت اسمی (60 دستگاه در روز) برسد.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه با بیان اینکه پس از این مرحله اقدامات لازم برای تثبیت میزان تولید ظرفیت اسمی انجام خواهد شد، یادآوری کرد: پس از این مرحله نیز تا پایان سال شیفت دوم کارخانه را اضافه خواهیم کرد.
ملکی افزود: هدف نهایی ما این است که با اضافه شدن شیفت دوم، میزان تولید کارخانه به 30 هزار دستگاه در سال برسد که این امر در سال آینده محقق خواهد شد.
وی از اهمیت کیفیت تولیدات در کنار کمیت آن یاد کرد و گفت: به همین دلیل پس از اضافه شدن شیفت دوم مدتی زمان نیاز است تا ظرفیت تولید را به 30 هزار دستگاه در سال افزایش دهیم.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه تعداد نیروهای در نظر گرفته شده برای شیفت اول را 187 نفر اعلام کرد که هنوز جذب نیرو به میزان بسیار محدودی ادامه دارد و تا پایان مهر تکمیل خواهد شد.
به گفته ملکی، با راهاندازی شیفت دوم نیز اشتغالزایی این واحد تا 320 نفر افزایش مییابد.
وی با بیان اینکه ایجاد شیفت دوم هزینه چندانی از نظر سرمایهگذاری ندارد، تاکید کرد: افزایش نیرو نیز فقط در بخش نیروهای عملیاتی خواهد بود و در بخش ستادی افزایش نیرو نخواهیم داشت.
وی ادامه داد: پیشبینی ما این است که تا پایان آبان، تولیدات کارخانه خودروسازی کرمانشاه به ظرفیت اسمی (60 دستگاه در روز) برسد.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه با بیان اینکه پس از این مرحله اقدامات لازم برای تثبیت میزان تولید ظرفیت اسمی انجام خواهد شد، یادآوری کرد: پس از این مرحله نیز تا پایان سال شیفت دوم کارخانه را اضافه خواهیم کرد.
ملکی افزود: هدف نهایی ما این است که با اضافه شدن شیفت دوم، میزان تولید کارخانه به 30 هزار دستگاه در سال برسد که این امر در سال آینده محقق خواهد شد.
وی از اهمیت کیفیت تولیدات در کنار کمیت آن یاد کرد و گفت: به همین دلیل پس از اضافه شدن شیفت دوم مدتی زمان نیاز است تا ظرفیت تولید را به 30 هزار دستگاه در سال افزایش دهیم.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه تعداد نیروهای در نظر گرفته شده برای شیفت اول را 187 نفر اعلام کرد که هنوز جذب نیرو به میزان بسیار محدودی ادامه دارد و تا پایان مهر تکمیل خواهد شد.
به گفته ملکی، با راهاندازی شیفت دوم نیز اشتغالزایی این واحد تا 320 نفر افزایش مییابد.
وی با بیان اینکه ایجاد شیفت دوم هزینه چندانی از نظر سرمایهگذاری ندارد، تاکید کرد: افزایش نیرو نیز فقط در بخش نیروهای عملیاتی خواهد بود و در بخش ستادی افزایش نیرو نخواهیم داشت.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها