کد خبر:
۶۵۴۱۹ ۱۰:۴۱
۱۳۹۶/۰۷/۱۳
سرمایهگذاری میلیاردی فورد در تولید خودروهای برقی
پدال نیوز: مدیرعامل فورد گفت: ۱۴ میلیارد دلار بر روی ساخت خودروهای مختلف سرمایه گذاری کرده و برای تولید خودروهای برقی حساب ویژه ای باز کرده ایم.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از یو اس تودی، «جیم هکیت»، مدیرعامل جدید شرکت فورد موتور آمریکا گفت: ۱۴ میلیارد دلار طی ۵ سال آینده در حوزه تولید خوردهای برقی و سایر خودروها سرمایه گذاری خواهیم کرد؛ این در حالی است که گفته می شود وی به دنبال افزایش سود و بالا بردن موقعیت این کمپانی در آینده است.
به گزارش مهر، همچنین «جیم هکیت» گفت: چشم انداز آینده تولید خودروهای فورد شامل کاهش اتومبیل های ۴ سرنشینی و سرمایه گذاری در جهت تولید کامیون ها و خودروهای شاسی بلند است.
فورد قصد دارد ۱۰ میلیارد دلار از هزینه های اضافی مرتبط با مواد تولیدی و نیز ۴ میلیارد دلار از هزینه های مهندسی خود را کاهش دهد و در عوض، آن را هزینه برنامه های جدید خود کند؛ ضمن اینکه زمان ساخت خودرو را ۲۰ درصد کاهش دهد.
همچنین فورد قرار است تعداد مدل های خودروهای صندوق دار و شاسی بلند این شرکت را کاهش دهد و به جای آن به طراحی های ویژه و آپشن های بیشتر روی بیاورد.
از جمله برنامه های دیگر فورد، کاهش هزینه ۳۲ درصدی در خودروهای با سیستم سنتی احتراق داخلی از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۲ میلادی است و در عوض آن را در بخش تولید خودرهای برقی هزینه کند.
بر همین اساس، فورد قصد دارد یک تیم ویژه با نام «تیم ادیسون» تشکیل دهد. در حال حاضر مدیر عامل جدید فورد تحت فشار برای تقویت سود این شرکت است و اعلام کرده که بیش یکسال زمان نیاز است تا تغییرات اعمال شود.
به گزارش مهر، همچنین «جیم هکیت» گفت: چشم انداز آینده تولید خودروهای فورد شامل کاهش اتومبیل های ۴ سرنشینی و سرمایه گذاری در جهت تولید کامیون ها و خودروهای شاسی بلند است.
فورد قصد دارد ۱۰ میلیارد دلار از هزینه های اضافی مرتبط با مواد تولیدی و نیز ۴ میلیارد دلار از هزینه های مهندسی خود را کاهش دهد و در عوض، آن را هزینه برنامه های جدید خود کند؛ ضمن اینکه زمان ساخت خودرو را ۲۰ درصد کاهش دهد.
همچنین فورد قرار است تعداد مدل های خودروهای صندوق دار و شاسی بلند این شرکت را کاهش دهد و به جای آن به طراحی های ویژه و آپشن های بیشتر روی بیاورد.
از جمله برنامه های دیگر فورد، کاهش هزینه ۳۲ درصدی در خودروهای با سیستم سنتی احتراق داخلی از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۲ میلادی است و در عوض آن را در بخش تولید خودرهای برقی هزینه کند.
بر همین اساس، فورد قصد دارد یک تیم ویژه با نام «تیم ادیسون» تشکیل دهد. در حال حاضر مدیر عامل جدید فورد تحت فشار برای تقویت سود این شرکت است و اعلام کرده که بیش یکسال زمان نیاز است تا تغییرات اعمال شود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش