کد خبر:
۶۳۱۶۹ ۰۹:۴۶
۱۳۹۶/۰۶/۱۲
خروج خودروهای فرسوده در دستور کار شورا
پدال نیوز- رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: توسعه حمل و نقل عمومی یکی از مهمترین سیاست هایی است که به جد آن را دنبال خواهیم کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برنامه شورای پنجم به منظور کاهش آلودگی هوا در شهر تهران، اظهار داشت: بدون تردید رسیدگی به موضوع کاهش آلودگی هوا در شهر تهران در دستور کار ما قرار دارد و با همکاری شهردار تهران این موضوع را دنبال خواهیم کرد.
وی افزود: بخشی از آلودگی هوا در شهر تهران به دلیل شرایط جوی و ناپایداری و همچنین وارونگی هوا در فصل پاییز است، اما با برنامه ریزی بخشی از کار که در اختیار ما قرار دارد را به سرانجام می رسانیم.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، تصریح کرد: به دنبال آن هستیم که با فراهم کردن ساز و کارهایی بتوانیم از میزان آلایندگی هوای شهر تهران بکاهیم.
نوری با تاکید بر اینکه توسعه حمل و نقل عمومی یکی از مهمترین سیاست هایی است که به جد آن را دنبال خواهیم کرد، گفت: توسعه مترو در اولویت ما قرار دارد، به همین منظور تلاش می کنیم تا امکانات و تجهیزات مترو را افزایش دهیم.
وی ادامه داد: به هر میزان که حمل و نقل عمومی توسعه یابد، به همان اندازه هم تقاضای سفر با خودروی شخصی کاهش پیدا می کند و با این امر می توانیم شاهد کاهش آلودگی هوا در شهر تهران باشیم.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در حال حاضر حمل و نقل به موضوع محیط زیست گره خورده است، افزود: رسیدگی به این موضوع جزء اولویتهای شورای پنجم است.
نوری اضافه کرد: برای تحقق این موضوع خروج خودروهای فرسوده از شهر در دستور کار ما قرار دارد و امیدواریم با یک برنامه ریزی دقیق و تعاملی با دولت به آن دست یابیم.
وی افزود: بخشی از آلودگی هوا در شهر تهران به دلیل شرایط جوی و ناپایداری و همچنین وارونگی هوا در فصل پاییز است، اما با برنامه ریزی بخشی از کار که در اختیار ما قرار دارد را به سرانجام می رسانیم.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، تصریح کرد: به دنبال آن هستیم که با فراهم کردن ساز و کارهایی بتوانیم از میزان آلایندگی هوای شهر تهران بکاهیم.
نوری با تاکید بر اینکه توسعه حمل و نقل عمومی یکی از مهمترین سیاست هایی است که به جد آن را دنبال خواهیم کرد، گفت: توسعه مترو در اولویت ما قرار دارد، به همین منظور تلاش می کنیم تا امکانات و تجهیزات مترو را افزایش دهیم.
وی ادامه داد: به هر میزان که حمل و نقل عمومی توسعه یابد، به همان اندازه هم تقاضای سفر با خودروی شخصی کاهش پیدا می کند و با این امر می توانیم شاهد کاهش آلودگی هوا در شهر تهران باشیم.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در حال حاضر حمل و نقل به موضوع محیط زیست گره خورده است، افزود: رسیدگی به این موضوع جزء اولویتهای شورای پنجم است.
نوری اضافه کرد: برای تحقق این موضوع خروج خودروهای فرسوده از شهر در دستور کار ما قرار دارد و امیدواریم با یک برنامه ریزی دقیق و تعاملی با دولت به آن دست یابیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها