کد خبر:
۶۳۰۶۹ ۰۹:۰۵
۱۳۹۶/۰۶/۱۱
مدیرعامل برند فولکس واگن:
فروش SUV های خود را افزایش میدهیم
پدال نیوز- مدیرعامل برند فولکس واگن گفت که این شرکت انتظار دارد که فروش خودروهای SUV این شرکت تا سال ۲۰۲۰ به شدت افزایش پیدا کند و برای افزایش عرضه خودروهای الکتریکی اقدام خواهد کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از رویترز، هربرت دیس، رئیس برند فولکس واگن گفت: بزرگترین خودروساز جهان از حیث فروش انتظار دارد SUVها 40 درصد فروش جهانی این شرکت را تشکیل دهند که از سهم کمتر از 15 درصدی کنونی آنها بیشتر است.
فولکس واگن در حال تولید روزانه 400 دستگاه SUV اطلس در کارخانه چاتانوگا در تنسی است اما آنتونیو پینتو مدیر این کارخانه اعلام کرد که این کارخانه در نهایت قادر به تولید روزانه 800 دستگاه اطلس خواهد بود.
فولکس واگن تمرکز خود را در آمریکا از بازاریابی خودروهای کوچک و سدانهای سایز متوسط به تبلیغ SUV های بزرگتر ساخت آمریکا همچون اطلس متمرکز کرده است.
هربرت دیس گفت: SUV ها در حال پیشبرد تجارت ما در سطح جهان هستند، زیرا SUV ها در سراسر جهان روز به روز مهم تر میشوند.
وی افزود: کارخانه چاتانوگا فضای رشد را دارد و بطور ضمنی گفت که این شرکت سرانجام تولید خودروهای الکتریکی را نیز در تنسی شروع خواهد کرد.
.برند فولکس واگن در آمریکا در حال حاضر تنها 1.9 درصد سهم بازار را در اختیار دارد و دیس مایل است این رقم در نهایت به پنج درصد یا بیشتر برسد.
وی گفت: ما نمیتوانیم در یک بازه زمانی دو ساله بازار آمریکا را در دست بگیریم. این کار به یک برنامه 10 ساله نیاز دارد.
فولکس واگن در حال تولید روزانه 400 دستگاه SUV اطلس در کارخانه چاتانوگا در تنسی است اما آنتونیو پینتو مدیر این کارخانه اعلام کرد که این کارخانه در نهایت قادر به تولید روزانه 800 دستگاه اطلس خواهد بود.
فولکس واگن تمرکز خود را در آمریکا از بازاریابی خودروهای کوچک و سدانهای سایز متوسط به تبلیغ SUV های بزرگتر ساخت آمریکا همچون اطلس متمرکز کرده است.
هربرت دیس گفت: SUV ها در حال پیشبرد تجارت ما در سطح جهان هستند، زیرا SUV ها در سراسر جهان روز به روز مهم تر میشوند.
وی افزود: کارخانه چاتانوگا فضای رشد را دارد و بطور ضمنی گفت که این شرکت سرانجام تولید خودروهای الکتریکی را نیز در تنسی شروع خواهد کرد.
.برند فولکس واگن در آمریکا در حال حاضر تنها 1.9 درصد سهم بازار را در اختیار دارد و دیس مایل است این رقم در نهایت به پنج درصد یا بیشتر برسد.
وی گفت: ما نمیتوانیم در یک بازه زمانی دو ساله بازار آمریکا را در دست بگیریم. این کار به یک برنامه 10 ساله نیاز دارد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها