کد خبر:
۶۲۵۷۶ ۱۴:۱۴
۱۳۹۶/۰۶/۰۳
رئیس پلیس راهور فارس خبر داد:
فعالیت شیفت سوم کنترل ترافیک در شیراز
پدال نیوز- شیفت سوم طرح ویژه کنترل ترافیک تابستان در شیراز فعال شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مصطفی عباسی رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: با توجه به افزایش سفرهای تابستانه در شهریور و افزایش بار ترافیکی در محورهای فارس و به ویژه محدوده مرکزی شهر شیراز، شیفت سوم کنترل ترافیک در این شهر فعال شد.
وی افزود: شیراز به دلیل وضعیت آب و هوایی که دارد، ساعات ترافیک نیز به آخر شب کشیده میشود، ازین رو شیفت سوم کنترل ترافیک از ساعت 10 شب در شیراز فعال شده و رفتار ترافیکی رانندگان را رصد می کند.
سرهنگ عباسی با بیان اینکه برخورد با رانندگان پر خطر نیز در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: با گشتهای محسوس و نامحسوس، رفتار ترافیکی رانندگان رصد و کنترل میشود.
وی با بیان اینکه یکی دیگر از علل ترافیک در شیراز وجود مراکز درمانی است، از شهروندان خواست در حد امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند تا بخشی از ترافیک و حوادث ترافیکی کنترل شود.
سرهنگ عباسی با اشاره به روند رو به کاهش آمار تصادفات شیراز در سال جاری اظهارداشت: در تصادفات 4 ماهه اول امسال در شهر شیراز 64 نفر کشته شده اند که این آمار نسبت به مدت مشابه پارسال به واسطه نصب دوربینها توسط شهرداری بیش از 30 درصد کاهش داشته است.
رئیس پلیس راهور فارس به رانندگان پرخطر و حادثه ساز نیز هشدار داد و تصریح کرد: اگر چه تعداد این رانندگان در استان بسیار کم است، اما اگر بخواهند از قوانین رانندگی تخطی کنند، قانون با آنها برخورد خواهد کرد.
وی افزود: شیراز به دلیل وضعیت آب و هوایی که دارد، ساعات ترافیک نیز به آخر شب کشیده میشود، ازین رو شیفت سوم کنترل ترافیک از ساعت 10 شب در شیراز فعال شده و رفتار ترافیکی رانندگان را رصد می کند.
سرهنگ عباسی با بیان اینکه برخورد با رانندگان پر خطر نیز در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: با گشتهای محسوس و نامحسوس، رفتار ترافیکی رانندگان رصد و کنترل میشود.
وی با بیان اینکه یکی دیگر از علل ترافیک در شیراز وجود مراکز درمانی است، از شهروندان خواست در حد امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند تا بخشی از ترافیک و حوادث ترافیکی کنترل شود.
سرهنگ عباسی با اشاره به روند رو به کاهش آمار تصادفات شیراز در سال جاری اظهارداشت: در تصادفات 4 ماهه اول امسال در شهر شیراز 64 نفر کشته شده اند که این آمار نسبت به مدت مشابه پارسال به واسطه نصب دوربینها توسط شهرداری بیش از 30 درصد کاهش داشته است.
رئیس پلیس راهور فارس به رانندگان پرخطر و حادثه ساز نیز هشدار داد و تصریح کرد: اگر چه تعداد این رانندگان در استان بسیار کم است، اما اگر بخواهند از قوانین رانندگی تخطی کنند، قانون با آنها برخورد خواهد کرد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها