کد خبر:
۶۲۵۱۳ ۱۴:۲۹
۱۳۹۶/۰۶/۰۲
تجهیز همه راههای شریانی کشور به دوربین تا سال 98
پدال نیوز- رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای کشور از تجهیز همه راههای شریانی کشور به دوربین ثبت تخلفات تا سال ۱۳۹۸ خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، داوود کشاورزیان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طبق برنامهریزی صورت گرفته، همه راههای شریانی کشور تا سال 1398 مجهز به دوربین ثبت تخلفات خواهد شد، افزود: تا به امروز بیش از یکهزار دوربین ثبت تخلف در جادههای شریانی کشور نصب شده و طبق برنامهریزی قرار است همه راههای شریانی کشور، این مهم محقق شود.
وی با یادآوری اینکه پارسال 600 دوربین ثبت تخلف در راههای شریانی کشور نصب و طی امسال نیز به همین تعداد دوربین در این راهها نصب خواهد شد، ادامه داد: بیشک، یکی از اولویتهای این سازمان، بحث ارتقای ایمنی جادهها است که برنامههای اینچنینی میتواند باعث ارتقای ایمنی در محورهای مواصلاتی شود که برای برداشتن گامهای بلند در این راستا، حدود 500 میلیارد ریال اعتبار در سالجاری برای ارتقای جادههای استان زنجان از محل اعتبارات ملی تخصیص یافته است.
این مقام مسئول در ادامه به روند نوسازی ناوگان فرسوده در کشور اشاره و با تاکید بر اینکه مالکان خودروهای بیش از 35 سال عمر نسبت به نوسازی خودروی خود با تسهیلات 9 درصدی اقدام کنند، اظهار کرد: یکی از فاکتورهای مهم در روند اجرایی این طرح، بحث واقعی شدن قیمت سوخت است؛ چرا که در صورت عدم تحقق این موضوع، مالکان خودروهای فرسوده رغبت چندانی برای انجام این کار نخواهند داشت.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای کشور با اشاره به اینکه نوسازی ناوگان بخش حمل و نقل کشور از محل ماده 12 بوده و بخشی از هزینههای نوسازی نیز توسط وزارت نفت پرداخت میشود، خاطرنشان کرد: باید ابزاری برای ترغیب صاحبان خودروهای فرسوده جهت نوسازی خودروی خود وجود داشته باشد که یکی از این ابزار میتواند اضافه کردن هزینه خودروهای فرسوده متناسب با سوخت مصرفی و آلودگی در محیط زیست باشد.
وی با یادآوری اینکه پارسال 600 دوربین ثبت تخلف در راههای شریانی کشور نصب و طی امسال نیز به همین تعداد دوربین در این راهها نصب خواهد شد، ادامه داد: بیشک، یکی از اولویتهای این سازمان، بحث ارتقای ایمنی جادهها است که برنامههای اینچنینی میتواند باعث ارتقای ایمنی در محورهای مواصلاتی شود که برای برداشتن گامهای بلند در این راستا، حدود 500 میلیارد ریال اعتبار در سالجاری برای ارتقای جادههای استان زنجان از محل اعتبارات ملی تخصیص یافته است.
این مقام مسئول در ادامه به روند نوسازی ناوگان فرسوده در کشور اشاره و با تاکید بر اینکه مالکان خودروهای بیش از 35 سال عمر نسبت به نوسازی خودروی خود با تسهیلات 9 درصدی اقدام کنند، اظهار کرد: یکی از فاکتورهای مهم در روند اجرایی این طرح، بحث واقعی شدن قیمت سوخت است؛ چرا که در صورت عدم تحقق این موضوع، مالکان خودروهای فرسوده رغبت چندانی برای انجام این کار نخواهند داشت.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای کشور با اشاره به اینکه نوسازی ناوگان بخش حمل و نقل کشور از محل ماده 12 بوده و بخشی از هزینههای نوسازی نیز توسط وزارت نفت پرداخت میشود، خاطرنشان کرد: باید ابزاری برای ترغیب صاحبان خودروهای فرسوده جهت نوسازی خودروی خود وجود داشته باشد که یکی از این ابزار میتواند اضافه کردن هزینه خودروهای فرسوده متناسب با سوخت مصرفی و آلودگی در محیط زیست باشد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش