خانم مجری: خودروی بی کیفیت ایرانی نمی خریم! + عکس
پدال نیوز: المیرا شریفی مقدم، مجری شبکه خبر در صفحه اینستاگرام خود عکسی از تصادف وحشناک یک دستگاه خودروی پراید که منجر به مرگ شده است منتشر کرد و از کیفیت خودروهای داخلی شدیدا انتقاد کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، المیرا شریفی مقدم، مجری شبکه خبر در صفحه اینستاگرام خود عکسی از تصادف
وحشناک یک دستگاه خودروی پراید که منجر به مرگ شده است منتشر کرد و از
کیفیت خودروهای داخلی شدیدا انتقاد کرد.
او در بخشی از پست اینستاگرامی خود نوشت:خودروی بی کیفیت ایرانی نمی خریم!!!
او در بخشی از پست اینستاگرامی خود نوشت:خودروی بی کیفیت ایرانی نمی خریم!!!

گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
نظرات شما
همه رو با خودت مقایسه نکن همه که پولدارنیستن..
اول ببينيد اين خودرو به چه دليل به اين وضعيت در امده شايد راننده اش خواب بوده يا بدليلي ديگر خارج از كيفيت بدنه مگر بنز يا ديگر خودرو هاي با كيفيت اگر تصادف كنند سالم مي مانند
در دنيا تست برخورد خودرو با مانع استاندارد كيفيت بدنه خودرو مي باشد
همچنين با 5900 دلار كجاي دنيا به شما خودروئي مي دهند كه مشخصات پرايد را داشته باشد علت همه اين بدبختي ها پائئين بودن پول ملي ماست
كه نه درامد داريم و نمي توانيم سوار ماشين لوكس شويم
در دنيا تست برخورد خودرو با مانع استاندارد كيفيت بدنه خودرو مي باشد
همچنين با 5900 دلار كجاي دنيا به شما خودروئي مي دهند كه مشخصات پرايد را داشته باشد علت همه اين بدبختي ها پائئين بودن پول ملي ماست
كه نه درامد داريم و نمي توانيم سوار ماشين لوكس شويم
آقای وزیر صنعت، بفرمایید پاسخگو باشید!
ترفند بچگانه خودروسازان و پشتیبانان کارشناس نمای ایشان آن است که کارزار (کمپین) را به چینی ها یا وارد کنندگان مافیایی خودرو یا مخالفان سیاسی خود منتسب یا هدف آن را فقط ارزان کردن خودرو معرفی کنند.
1- این کارزار، تحریم خودرو صفرکیلومتر است چه از خوروسازان داخلی(هر چند بیشتر قطعاتشان چینی ست) چه از مافیاهای واردات خودرو. چه آشغال ایرانی و چینی چه خودروی آدمانه ژاپنی و آلمانی اما سه برابر گران شده.
2-هدف ارزان شدن بلکه غیرطالمانه شدن قیمت همه خودروهای صفر است علاوه بر درست شدن قطعی نه فقط بهبود اندک در کیفیت و ایمنی.
وقتی دست کم نیمی از بیست هزار مقتول سالیانه جاده ها را صرفا به خاطر ناامنی خودروها تخمین بزنیم و هزاران بیمار تنفسی و سرطانی را از جهت آلودگی بیش از حد مجاز خودروهایشان به خاطر آوریم.
1- این کارزار، تحریم خودرو صفرکیلومتر است چه از خوروسازان داخلی(هر چند بیشتر قطعاتشان چینی ست) چه از مافیاهای واردات خودرو. چه آشغال ایرانی و چینی چه خودروی آدمانه ژاپنی و آلمانی اما سه برابر گران شده.
2-هدف ارزان شدن بلکه غیرطالمانه شدن قیمت همه خودروهای صفر است علاوه بر درست شدن قطعی نه فقط بهبود اندک در کیفیت و ایمنی.
وقتی دست کم نیمی از بیست هزار مقتول سالیانه جاده ها را صرفا به خاطر ناامنی خودروها تخمین بزنیم و هزاران بیمار تنفسی و سرطانی را از جهت آلودگی بیش از حد مجاز خودروهایشان به خاطر آوریم.
هرروز بدتر از دیروز
من مردن انسانها را به قیمت اشتغال زایی یا ترس از بیکاری افراد نمی پذیرم
حتی اگر دلار را 3000 تومان در نظر بگیریم- پولی که باید بابت یک پراید پرداخت گردد- میشود 7333 دلار.
حالا مقایسه کنید که با این پول چه ماشینی می توانید در خارج بخرید.
پراید اگر اینچنین مانده- عجیب نیست.
ایرانی هم قدرت سازندگی دارد و هم توان توسعه.
آنچه که ایران ندارد- مدیر است .ب
حالا مقایسه کنید که با این پول چه ماشینی می توانید در خارج بخرید.
پراید اگر اینچنین مانده- عجیب نیست.
ایرانی هم قدرت سازندگی دارد و هم توان توسعه.
آنچه که ایران ندارد- مدیر است .ب
دمش گرم
پراید اشغال
در کشورهایی که بانکها با نرخ سود حدود چهار درصد موجب تقویت تولید و رشد میشوند،میتوان ازهمان بانکها جهت خرید لوارم مصرفی وام با بهره گرفت و زندگی را چرخاند.
احسنت بر مردم ایران
خودروی بی کیفیت داخلی نمیخریم . تا کی مردم بیچاره چند برابر قیمت واقعی پول بدن ولی ماشین بی کیفیت و اشغال بخرن که چی بشه؟؟؟؟ که مدیر ایران خودرو و سایپا پولدار تر و پولدار تر بشن؟؟؟ ببینین اونا خودشون یا خانوادشون از این خودروهای بی کیفت داخلی ساخت دست خودشون سوار میشن یا نه؟؟؟؟
پرایدرااگرشدهفت میلیون میخریم وگرنه نمیخریم
ننگ بر خودروسازان!
اقای نعمت زاده روز قیامت چه جوابی دارد بدهد
دوستان عزیز بحث قیمت نیست کمی تامل کنید کیفیت خودرو منظور این کمپین است """خودرو بی کیفیت نخرید""""جای نگفتند خودرو گران نخرید.
همه وقت حرف از گرانی می زنند هیچ کس به فکر کیفیت نیست بابا اگه الان پراید را فقط دو یا سه میلیون ارزان کنند مردم دوباره برای خرید سرو دست می شکنند ولی کسی به فکر امنیت و کیفیت نیست این تصاویری که خانوم منتشر کرده برای قیمت بالا نیست بلکه صحبت از کیفیت و جان مردم است، اگه واقع بینانه قضاوت کنیم خودرویی که در این کیفیت است نباید رایگان هم سوار شد چه برسد به این که پول هم بابتش داد!!! ولی شما پیدا کنید مرد عمل را؟ یا علی
با ما به ملکوت اعلا سفر کنید
راه تو را میخواند ( البته راه ملکوت اعلا)
سایپا مطمئن (مطمئن باشید به ملکوت اعلا میرسید)
راه تو را میخواند ( البته راه ملکوت اعلا)
سایپا مطمئن (مطمئن باشید به ملکوت اعلا میرسید)
آقای مسعود اگر عقل باشد می توان فهمید که استحکام و کیفیت هم در کاهش مرگ و میر کمک می کند و با کوچکترین برخوردی باعث مرگ و میر نمی شود
اگر هم عامل انسانی باعٍث تصارف شده باشه ماشینی که کیفیت داشته باشه و استانداردهای ایمنی رو داشته باشه جون سرنشینانشو نجات میده نه این حلبی پاره
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها
