کد خبر:
۶۱۴۵۱ ۱۱:۵۴
۱۳۹۶/۰۵/۱۸
مدیرعامل شرکت بهرهبرداری تهران و حومه:
آغاز فعالیت شبانهروزی خطوط یک و 8 مترو از امشب
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت بهرهبرداری متروی تهران و حومه گفت: از امشب ایستگاه فرودگاه امام(ره)، شهر آفتاب و دروازه دولت شبانهروزی میشود و فعلاً خدمات شبانهروزی در خط یک و ۸ است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از فارس، احمدی بافنده امروز در جمع خبرنگاران در خصوص امنیت خط 8 مترو گفت: این خط از لحاظ ایمنی مشکلی ندارد.
وی با بیان اینکه خود بنده شخصاً عکسهایی از متروهای جاهای مختلف دنیا دارم که در نزدیک حریم جاده ساخته شده است، گفت: این خط مصوبه وزارت راه را دارد.
مدیرعامل شرکت بهرهبرداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه قرار بود ابتدا دولتیها خودشان این خط را بسازند، گفت: در دوره احمدینژاد دوباره این خط به شهرداری تهران واگذار شد و حتی بخشی از کار خط 8 را خود دولت انجام داده بود، حال که به ما واگذار شده میگویند استاندارد نیست.
بافنده در خصوص مسافرگیری در خط 8 مترو گفت: دیروز مسافرگیری صورت گرفته و امشب هم طبق جدول زمانبندی شده مسافرگیری صورت میگیرد.
وی تأکید کرد: از امشب خط 8 و خط یک شبانهروزی میشود و در خط یک، قطار فقط در ایستگاه دروازه دولت متوقف میشود.
به گفته بافنده خطوط شبانهرزوی از ایستگاه امام آغاز، در ایستگاه شهر آفتاب متوقف، و مسافران وارد خط یک شده و قطار فقط در ایستگاه دروازه دولت که ایستگاه پایانی است به صورت شبانه خدمترسانی میکند اما در روز قطار طبق روال عادی فعالیت میکند.
بافنده در خصوص شبانهروزی شدن سایر خطوط مترو گفت: از امشب خط یک و 8 شبانهروزی میشوند و فاز دوم در خط 4 است که قطار فقط ایستگاههای دروازه دولت، بیمه و مهرآباد شبانهروزی میشود و این کار ظرف چند روز آینده انجام میشود.
وی با بیان اینکه خود بنده شخصاً عکسهایی از متروهای جاهای مختلف دنیا دارم که در نزدیک حریم جاده ساخته شده است، گفت: این خط مصوبه وزارت راه را دارد.
مدیرعامل شرکت بهرهبرداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه قرار بود ابتدا دولتیها خودشان این خط را بسازند، گفت: در دوره احمدینژاد دوباره این خط به شهرداری تهران واگذار شد و حتی بخشی از کار خط 8 را خود دولت انجام داده بود، حال که به ما واگذار شده میگویند استاندارد نیست.
بافنده در خصوص مسافرگیری در خط 8 مترو گفت: دیروز مسافرگیری صورت گرفته و امشب هم طبق جدول زمانبندی شده مسافرگیری صورت میگیرد.
وی تأکید کرد: از امشب خط 8 و خط یک شبانهروزی میشود و در خط یک، قطار فقط در ایستگاه دروازه دولت متوقف میشود.
به گفته بافنده خطوط شبانهرزوی از ایستگاه امام آغاز، در ایستگاه شهر آفتاب متوقف، و مسافران وارد خط یک شده و قطار فقط در ایستگاه دروازه دولت که ایستگاه پایانی است به صورت شبانه خدمترسانی میکند اما در روز قطار طبق روال عادی فعالیت میکند.
بافنده در خصوص شبانهروزی شدن سایر خطوط مترو گفت: از امشب خط یک و 8 شبانهروزی میشوند و فاز دوم در خط 4 است که قطار فقط ایستگاههای دروازه دولت، بیمه و مهرآباد شبانهروزی میشود و این کار ظرف چند روز آینده انجام میشود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها