کد خبر:
۶۱۲۵۳ ۰۸:۳۲
۱۳۹۶/۰۵/۱۶
مدیرعامل رامک خودرو خبر داد:
بزودی محصول خاص و جدید سانگ یانگ در ایران +جزییات
پدال نیوز: سانگ یانگ و رامک خودرو به زودی محصول خاص و جدید خود به نام رکستون جی4 را به بازار عرضه می کنند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، علی عزیزی مدیرعامل گروه صنعتی رامک خودرو، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب گفت: برند سانگ یانگ سومین تجربه خود در تاسیس نمایشگاه های مرکزی را در جهان تجربه کرد و رامک خودرو نیز بعد از یک دهه حضور در بازار خودروی کشور، اولین شو روم مرکزی خود را در هفته گذشته و در تهران افتتاح کرد.
وی ادامه داد: در همکاری جدید با سانگ یانگ موفقیت خوبی را تجربه کردیم و سال گذشته توانستیم در میان کشورهای وارد کننده این برند، مقام اول را به خود اختصاص دهیم.
عزیزی با اشاره به این مطلب که رامک خودرو به فکر توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش خود است، گفت: ما تنها شرکت واردکننده خودرو در ایران هستیم که شرکت خدمات فروش مستقل داریم و این مهم را به عنوان یک کسب و کار مستقل در زنجیره ارزش نگاه می کنیم.
وی از تصمیم رامک خودرو برای تاسیس شو روم های مرکزی در مشهد و سایر کلان شهرهای ایران خبر داد و افزود: ما به دنبال افزایش سهم خود در بازار خودروی کشور هستیم و این شو روم ها با هدف آشنا کردن بیشتر مردم با برند ما افتتاح می شوند.
مدیرعامل رامک خودور تاکید کرد: اعتقاد دارم که قاعده خودروهای وارداتی دچار یک تغییر اساسی می شود و بدین ترتیب خودروهای زیر 100 میلیون تومان در گروه خودروهای تولید داخل قرار گرفته و خودروهایی با ارزش 100 تا 200 میلیون تومان حجم بالایی از بازار را در اختیار خود می گیرند.
وی خاطرنشان کرد: در این بین نباید از خودروهای بالای 200 میلیون یا لاکچری ها نیز غافل ماند زیرا این خودروها نیز به خوبی سهم خود را در بازار پیدا می کنند.
وی ادامه داد: در همکاری جدید با سانگ یانگ موفقیت خوبی را تجربه کردیم و سال گذشته توانستیم در میان کشورهای وارد کننده این برند، مقام اول را به خود اختصاص دهیم.
عزیزی با اشاره به این مطلب که رامک خودرو به فکر توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش خود است، گفت: ما تنها شرکت واردکننده خودرو در ایران هستیم که شرکت خدمات فروش مستقل داریم و این مهم را به عنوان یک کسب و کار مستقل در زنجیره ارزش نگاه می کنیم.
وی از تصمیم رامک خودرو برای تاسیس شو روم های مرکزی در مشهد و سایر کلان شهرهای ایران خبر داد و افزود: ما به دنبال افزایش سهم خود در بازار خودروی کشور هستیم و این شو روم ها با هدف آشنا کردن بیشتر مردم با برند ما افتتاح می شوند.
مدیرعامل رامک خودور تاکید کرد: اعتقاد دارم که قاعده خودروهای وارداتی دچار یک تغییر اساسی می شود و بدین ترتیب خودروهای زیر 100 میلیون تومان در گروه خودروهای تولید داخل قرار گرفته و خودروهایی با ارزش 100 تا 200 میلیون تومان حجم بالایی از بازار را در اختیار خود می گیرند.
وی خاطرنشان کرد: در این بین نباید از خودروهای بالای 200 میلیون یا لاکچری ها نیز غافل ماند زیرا این خودروها نیز به خوبی سهم خود را در بازار پیدا می کنند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش