زمان ساماندهی و تخصیص سوخت به ناوگان حمل و نقل
پدال نیوز-مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین گفت : صاحبان خودروهای ناوگان حمل و نقل شهری و برون شهری دیزلی تا پایان شهریورفرصت دارند تا به منظور ساماندهی و تخصیص سوخت در سامانه سازمان اتوبوسرانی ثبت نام کنند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایرنا ، حسن خوانساریان گفت : بر اساس برنامه ریزی و ابلاغ سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ، ساماندهی ناوگان حمل و نقل مسافردرون شهری با سوخت دیزلی انواع مینی بوس ها و اتوبوس های فعال در سرویس مدارس ، ادارات ، کارخانجات و... که در شهر ورامین و حومه ارائه خدمت می نمایند ضروری است .
وی افزود : مرحله اول ثبت نام اولیه در سایت سازمان به آدرش WWW.UTCMS.IR (سامانه ثبت نام سازماندهی و تخصیص سوخت ناوگان حمل و نقل شهری) صورت می گیرد که صاحبان این قبیل خودرو باید با مراجعه به این سایت نسبت به ثبت نام و ارائه مدارک اقدام کنند.
خوانساریان اظهار کرد: تا کنون یک هزار و 420 دستگاه اتوبوس و مینی بوس در این سامانه ثبت و ساماندهی شده اند.
وی تصریح کرد: در مرحله دوم طرح ساماندهی ناوگان حمل و نقل ، برای صاحبان این خودروها پروانه فعالیت و پروانه اشتغال رانندگان صادر می شود .
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین اظهار کرد: ثبت نام و ساماندهی اتوبوس ها و مینی بوس های ورامین تا پایان شهریور ماه ادامه دارد و صاحبان خودروها باید ضمن ثبت نام در سایت مذکور ، نسبت به تشکیل پرونده در این سازمان اقدام کنند.
وی تأکید کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده ، سهمیه سوخت آن دسته از وسائل نقلیه مسافربر دیزلی درون شهری کلیه شهرهای کشور که نسبت به انجام مراحل قانونی ابلاغی ، اقدام نکنند از آخر شهریور ماه قطع می گردد .
بیش از یک هزار و 800 دستگاه اتوبوس و مینی بوس درون شهری و برون شهری در ورامین کار حمل و نقل مسافران را انجام می دهند.
وی افزود : مرحله اول ثبت نام اولیه در سایت سازمان به آدرش WWW.UTCMS.IR (سامانه ثبت نام سازماندهی و تخصیص سوخت ناوگان حمل و نقل شهری) صورت می گیرد که صاحبان این قبیل خودرو باید با مراجعه به این سایت نسبت به ثبت نام و ارائه مدارک اقدام کنند.
خوانساریان اظهار کرد: تا کنون یک هزار و 420 دستگاه اتوبوس و مینی بوس در این سامانه ثبت و ساماندهی شده اند.
وی تصریح کرد: در مرحله دوم طرح ساماندهی ناوگان حمل و نقل ، برای صاحبان این خودروها پروانه فعالیت و پروانه اشتغال رانندگان صادر می شود .
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین اظهار کرد: ثبت نام و ساماندهی اتوبوس ها و مینی بوس های ورامین تا پایان شهریور ماه ادامه دارد و صاحبان خودروها باید ضمن ثبت نام در سایت مذکور ، نسبت به تشکیل پرونده در این سازمان اقدام کنند.
وی تأکید کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده ، سهمیه سوخت آن دسته از وسائل نقلیه مسافربر دیزلی درون شهری کلیه شهرهای کشور که نسبت به انجام مراحل قانونی ابلاغی ، اقدام نکنند از آخر شهریور ماه قطع می گردد .
بیش از یک هزار و 800 دستگاه اتوبوس و مینی بوس درون شهری و برون شهری در ورامین کار حمل و نقل مسافران را انجام می دهند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش