کد خبر:
۶۰۱۵۳ ۱۱:۴۸
۱۳۹۶/۰۵/۰۱
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران:
فعالیت پارکبان غیرقانونی است؛ شهروندان پول ندهند
پدال نیوز- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران 'گفت: تعداد زیادی از پارکبان ها حذف شدند و نصب پارکومتر در حال توسعه است و فعالیت پارکبان ها غیرقانونی است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نتیوز به نقل از جام جم آنلاین ،مازیار حسینی گفت : خودروهایی را تحویل پلیس داده ایم که مجهز به دوربین هستند و 18 نوع تخلف را ثبت می کنند، بنابراین نیازی به وجود پارکبان ها نیست و اگر جایی پارکومتر فعال وجود داشته باشد رانندگان از آن استفاده کنند.
وی گفت: اگر پارکبانی دارای قبض سازمان حمل و نقل و ترافیک باشد غیرقانونی است و با هماهنگی معاون دادستان تهران به زودی در این زمینه برخورد حقوقی می شود.
بر اساس این گزارش ، همچنان پارکبان ها در خیابان های شهر فعالند و دیگر خبری از لباس متحدالشکل و قبض سازمان حمل و نقل ترافیک نیست و با لباس شخصی و با قبض هایی که خودشان چاپ کرده اند از مردم برای پارک حاشیه خودرو پول دریافت می کنند و دیگر مبلغ 400 تومان و یا 700 تومان مطرح نیست بلکه از مردم 2 تا 5 هزار تومان حق پارکینگ دریافت می کنند و در مواردی که راننده پول پرداخت نمی کند با وی درگیر می شوند و گاهی به خودروی وی آسیب وارد می کنند و متاسفانه هیچ نهاد و سازمانی بر این موضوع نظارت ندارد و از هر مسئولی پیگیر هستیم عنوان می کند که جمع آوری آنها دیگر به عهده ما نیست.
همچنین در برخی موارد رانندگان را تشویق به پارک دوبل و بیان می کنند با ماموران راهنمایی و رانندگی هماهنگ کرده ایم که جریمه نشوید که موجب ترافیک سنگین در برخی خیابان ها ی تهران می شوند
وی گفت: اگر پارکبانی دارای قبض سازمان حمل و نقل و ترافیک باشد غیرقانونی است و با هماهنگی معاون دادستان تهران به زودی در این زمینه برخورد حقوقی می شود.
بر اساس این گزارش ، همچنان پارکبان ها در خیابان های شهر فعالند و دیگر خبری از لباس متحدالشکل و قبض سازمان حمل و نقل ترافیک نیست و با لباس شخصی و با قبض هایی که خودشان چاپ کرده اند از مردم برای پارک حاشیه خودرو پول دریافت می کنند و دیگر مبلغ 400 تومان و یا 700 تومان مطرح نیست بلکه از مردم 2 تا 5 هزار تومان حق پارکینگ دریافت می کنند و در مواردی که راننده پول پرداخت نمی کند با وی درگیر می شوند و گاهی به خودروی وی آسیب وارد می کنند و متاسفانه هیچ نهاد و سازمانی بر این موضوع نظارت ندارد و از هر مسئولی پیگیر هستیم عنوان می کند که جمع آوری آنها دیگر به عهده ما نیست.
همچنین در برخی موارد رانندگان را تشویق به پارک دوبل و بیان می کنند با ماموران راهنمایی و رانندگی هماهنگ کرده ایم که جریمه نشوید که موجب ترافیک سنگین در برخی خیابان ها ی تهران می شوند
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها