کد خبر:
۶۰۰۰۳ ۱۱:۰۴
۱۳۹۶/۰۴/۳۰
شمارش معکوس برای شماره گذاری جیلی GC6
پدال نیوز- مدیربازاریابی خودروسازان بم در حاشیه شاندهمین نمایشگاه خودرو شیراز گفت:"نمایشگاه همچون دورههای گذشته نمایشگاه خوب و پر استقبالی است و شاهد حضور بازدیدکنندگان تخصصی و عموم مردم در نمایشگاه هستیم. خوشبختانه برندها هم حضور مناسبی در این نمایشگاه داشتهاند و از این جهت هم ما و هم سایر رقبا با دستپر به نمایشگاه آمدهاند. حضور گسترده شرکتها باعث پررنگتر شدن حضور مردم شده است."
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، رضا ظروفیان در مورد استقبال از طرح فروش ویژه نمایشگاه شرکت بم خودرو و خودرو جیلی GC6 گفت:"فروش ما از یک ماه قبل آغاز شده بود اما این نخستین نمایشگاهی است که فروش GC6 را بهصورت ویژه در آن انجام میدهیم. شرایط فروش GC6 پیش از این نیز مناسب بود اما علاوه بر آن، برای مشتریان در نمایشگاه خودرو شیراز شرایط ویژهای نیز در نظر گرفته شده است که استقبال از این شرایط تا به حال مناسب بود است.
مدیربازاریابی خودروسازان بم در بخش دیگری از سخنان خود نیز در زمینه استقبال از GC6 بهعنوان نخستین محصول همکاری این شرکت با جیلی گفت:"استقبال از خودرو بهطور عمومی خوب بوده بهویژه آنکه این خودرو با قیمت مناسبی عرضه شده است و عموم مردم با بودجه متوسط توان خرید آن را دارند. البته ما هنوز نیاز داریم بیشتر در ارتباط با مردم باشیم و این خودرو باید در خیابانها دیده شود. طی روزهای آینده نخستین خودروها پلاک شده و در اختیار عموم مردم قرار میگیرد و من انتظار دارم کنکاش مردم برای این محصول پس از آن بیشتر شود."
وی در مورد برنامههای آتی خودروسازان بم برای حضور در نمایشگاههای خودرو گفت:"سیاست ما این است که بتوانیم ارتباط بیشتری با مردم داشته باشیم و برای این منظور در نمایشگاههای خودرو در شهرهای بزرگ مانند مشهد، تبریز و اصفهان شرکت خواهیم کرد. بهعلاوه در شهرهای کوچکتر ممکن است به شکل دیگری در میان مردم حاضر باشیم. در کنار اینها برای حضور در نمایشگاه خودرو تهران هم برنامهریزی کردهایم."
مدیربازاریابی خودروسازان بم در بخش دیگری از سخنان خود نیز در زمینه استقبال از GC6 بهعنوان نخستین محصول همکاری این شرکت با جیلی گفت:"استقبال از خودرو بهطور عمومی خوب بوده بهویژه آنکه این خودرو با قیمت مناسبی عرضه شده است و عموم مردم با بودجه متوسط توان خرید آن را دارند. البته ما هنوز نیاز داریم بیشتر در ارتباط با مردم باشیم و این خودرو باید در خیابانها دیده شود. طی روزهای آینده نخستین خودروها پلاک شده و در اختیار عموم مردم قرار میگیرد و من انتظار دارم کنکاش مردم برای این محصول پس از آن بیشتر شود."
وی در مورد برنامههای آتی خودروسازان بم برای حضور در نمایشگاههای خودرو گفت:"سیاست ما این است که بتوانیم ارتباط بیشتری با مردم داشته باشیم و برای این منظور در نمایشگاههای خودرو در شهرهای بزرگ مانند مشهد، تبریز و اصفهان شرکت خواهیم کرد. بهعلاوه در شهرهای کوچکتر ممکن است به شکل دیگری در میان مردم حاضر باشیم. در کنار اینها برای حضور در نمایشگاه خودرو تهران هم برنامهریزی کردهایم."
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش