نسل 5G ایرانسل رونمایی شد
پدال نیوز: در آستانه راهاندازی فاز سوم شبکه ملی اطلاعات و با حضور وزیر، معاونان و مدیران وزارت ارتباطات، استاندار تهران و مدیران ایرانسل، از 23 پروژه و ...
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، در آستانه راهاندازی فاز سوم شبکه ملی اطلاعات و با حضور وزیر، معاونان و مدیران وزارت ارتباطات، استاندار تهران و مدیران ایرانسل، از 23 پروژه و دستاورد این شرکت در فاز سوم این شبکه رونمایی شد.
محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مراسم رونمایی از پروژه های ایرانسل در فاز سوم شبکه ملی اطلاعات، با بیان این که باید زیرساختهای ICT بستری برای تحول صنعت و سایر حوزهها باشد، گفت: تکنولوژی ما باید علاوه بر خدمت در حوزه خودمان، در حوزههای صنعتی نیز متمرکز باشد و برای این کار لزوم سرمایهگذاری خارجی احساس میشود.
وی با تاکید بر لزوم استفاده از IT در صنعت و سایر حوزهها افزود: امروز اینترنت، کلود و ۵G همه در خدمت صنعت قرار گرفته است و ما باید بستری باشیم برای تحول صنعت کشور. با زیرساختی که امروز آماده شده میتوانیم در صنعت جهش داشته باشیم و این آمادگی باید در وزارت ارتباطات وجود داشته باشد.
همچنین دزفولی، مدیر عامل ایرانسل هم در مراسم گفت: یکی از دستاورد های شبکه ملی اطلاعات محاسبه ترافیک داخل با تعرفه نیمبهاست.
وی با اشاره به بهره برداری آزمایشی از نخستین شبکه رادیویی مبتنی بر تکنیکهای ۵G افزود: اینکه تا به امروز ادعای ۵G نکردهایم به این دلیل بوده که هنوز پروانه آن صادر نشده و استانداردهای آن در داخل کشور معرفی نشدهاند ولی امروز در حضور وزیر ارتباطات از آخرین فناوری روز ۵G رونمایی میکنیم.
مدیر عامل ایرانسل همچنین گفت: این پروژه از مهرماه ۱۳۹۵ به صورت آزمایشی انجام شده و با دانشگاه ها در این خصوص همکاری کرده و در ابتدای ۱۳۹۶ نیز تفاهمنامهای برای توسعه ۵G با یکی از شرکتهای ارائه دهنده خدمات مخابراتی نهایی کردهایم.
محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مراسم رونمایی از پروژه های ایرانسل در فاز سوم شبکه ملی اطلاعات، با بیان این که باید زیرساختهای ICT بستری برای تحول صنعت و سایر حوزهها باشد، گفت: تکنولوژی ما باید علاوه بر خدمت در حوزه خودمان، در حوزههای صنعتی نیز متمرکز باشد و برای این کار لزوم سرمایهگذاری خارجی احساس میشود.
وی با تاکید بر لزوم استفاده از IT در صنعت و سایر حوزهها افزود: امروز اینترنت، کلود و ۵G همه در خدمت صنعت قرار گرفته است و ما باید بستری باشیم برای تحول صنعت کشور. با زیرساختی که امروز آماده شده میتوانیم در صنعت جهش داشته باشیم و این آمادگی باید در وزارت ارتباطات وجود داشته باشد.
همچنین دزفولی، مدیر عامل ایرانسل هم در مراسم گفت: یکی از دستاورد های شبکه ملی اطلاعات محاسبه ترافیک داخل با تعرفه نیمبهاست.
وی با اشاره به بهره برداری آزمایشی از نخستین شبکه رادیویی مبتنی بر تکنیکهای ۵G افزود: اینکه تا به امروز ادعای ۵G نکردهایم به این دلیل بوده که هنوز پروانه آن صادر نشده و استانداردهای آن در داخل کشور معرفی نشدهاند ولی امروز در حضور وزیر ارتباطات از آخرین فناوری روز ۵G رونمایی میکنیم.
مدیر عامل ایرانسل همچنین گفت: این پروژه از مهرماه ۱۳۹۵ به صورت آزمایشی انجام شده و با دانشگاه ها در این خصوص همکاری کرده و در ابتدای ۱۳۹۶ نیز تفاهمنامهای برای توسعه ۵G با یکی از شرکتهای ارائه دهنده خدمات مخابراتی نهایی کردهایم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها