کد خبر:
۵۹۹۵۴ ۰۹:۴۹
۱۳۹۶/۰۴/۲۹
سایت ثبت سفارش بسته ماند
پدال نیوز: بیش از ۱۰ روز است که سامانه ثبت سفارش به روی واردکنندگان رسمی نیز بسته شده و همچنان نمایندگی ها نمی توانند ثبت سفارش انجام دهند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از خودروکار، فرهاد احتشام زاد، رییس انجمن واردکنندگان خودرو، چند روز پیش از بسته شدن سامانه ثبت سفارش به روی واردکنندگان رسمی خبر داد. به گفته او بهانه بسته شدن سایت آمارگیری بوده است.
اما با گذشت بیش از ۱۰ روز گویا آمارگیری به گفته مسوولین وزارت صنعت، ۱۶ نمایندگی رسمی تمام نشده و بیش از اینها احتیاج به زمان دارد.
احتشام زاد، در اینباره می گوید: "در ظاهر سایت باز شده اما هیچ کدام از واردکنندگان نمی توانند مرحله ثبت سفارش را به پایان برسانند. اینبار دلیل مشکل فنی سایت مطرح شده است."
نکته جالب اینجاست که وزارت صنعت، معدن و تجارت بارها درباره به روز بودن زیرساخت های فنی مدعی شده و از سوی دیگر با وجود انتشار نقدهای فراوان به این اتفاق هیچ موضع گیری رسمی از سوی این وزارتخانه انجام نشده و حتی توضیح کوچکی نیز ارائه نشده است.
این در شرایطی است که محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت در میانه همین اتفاقات درباره واردات کیا موتورز به خودروپلاس گفته و این زمینه اظهار کرده است:" کیا موتورز نمی خواهد در ایران داخلی سازی انجام دهد و صرفا به فکر واردات است اما هدف ما این است که این شرکت مانند پژو و رنو در ایران داخلی سازی کند در غیر اینصورت واردات آن محدود خواهد شد."
مشخص نیست وزیر صنعت که کمتر از دو هفته به دوران وزارتش مانده، براساس کدام مصوبه قانونی چنین ادعایی را کرده اما آنچه که مهم است، این موضوع بوده که انتشار این صحبت ها همزمان با بسته شدن بی دلیل سایت شفارش نمی تواند بی ارتباط به یکدیگر باشد.
اما با گذشت بیش از ۱۰ روز گویا آمارگیری به گفته مسوولین وزارت صنعت، ۱۶ نمایندگی رسمی تمام نشده و بیش از اینها احتیاج به زمان دارد.
احتشام زاد، در اینباره می گوید: "در ظاهر سایت باز شده اما هیچ کدام از واردکنندگان نمی توانند مرحله ثبت سفارش را به پایان برسانند. اینبار دلیل مشکل فنی سایت مطرح شده است."
نکته جالب اینجاست که وزارت صنعت، معدن و تجارت بارها درباره به روز بودن زیرساخت های فنی مدعی شده و از سوی دیگر با وجود انتشار نقدهای فراوان به این اتفاق هیچ موضع گیری رسمی از سوی این وزارتخانه انجام نشده و حتی توضیح کوچکی نیز ارائه نشده است.
این در شرایطی است که محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت در میانه همین اتفاقات درباره واردات کیا موتورز به خودروپلاس گفته و این زمینه اظهار کرده است:" کیا موتورز نمی خواهد در ایران داخلی سازی انجام دهد و صرفا به فکر واردات است اما هدف ما این است که این شرکت مانند پژو و رنو در ایران داخلی سازی کند در غیر اینصورت واردات آن محدود خواهد شد."
مشخص نیست وزیر صنعت که کمتر از دو هفته به دوران وزارتش مانده، براساس کدام مصوبه قانونی چنین ادعایی را کرده اما آنچه که مهم است، این موضوع بوده که انتشار این صحبت ها همزمان با بسته شدن بی دلیل سایت شفارش نمی تواند بی ارتباط به یکدیگر باشد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش