آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۵۹۷۴۳
۱۰:۴۶
۱۳۹۶/۰۴/۲۶

بهشت مسافرکش های شخصی در پایتخت

پدال نیوزو- تهران به بهشت مسافرکش های شخصی تبدیل شده بود اما این روزها مسافرکش های شهرستانی نیز با آمدن به خیابان های شلوغ پایتخت سهم خود را از این بهشت مسافران طلب کرده اند!
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم، سال هاست که صف طولانی مسافرهای در انتظار تاکسی پایتخت، سودای کسب درآمد و تامین معیشت از این راه را در سر رانندگان خودروهای شخصی انداخته؛ سالهاست که مسئولان مختلف شهری اعم از پلیس و تاکسیرانی و .... از مردم خواسته اند که به رانندگان خودورهای شخصی اعتماد نکرده و از خودروی آنها برای جابجایی استفاده نکنند ولی از مسئولان اصرار و از مردم بی توجهی...؛ اما این روزها در میانه بازار شلوغ دعوا و درگیری میان رانندگان تاکسی و خودروهای شخصی بر سر سهم خواهی برای جابجایی مسافران، شاهد حضور غریبه های جدیدی هستیم که به این معادله اضافه شده اند و سهم خود را از این سفره طلب می کنند؛ خودروهای غریبه ای که از شهرهای دور و نزدیک با سودای سهم خواهی از بازار جابجایی مسافران پایتخت، پای در خیابان های شهر گذاشته اند!
 
هرچند معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از فعالیت این خودروها گلایه دارد. اما گوش رانندگان خودروهای پلاک شهرستان به این گلایه ها بدهکار نیست و آنها ترجیح می دهند در کلونی های چند نفره شان باقی بمانند و به هیچ صراطی مستقیم نشوند!
 
مازیار حسینی در گفت و گو با تسنیم با ابراز نارضایتی رانندگان تاکسی از فعالیت خودروهای شخصی به خصوص پلاک شهرستان در خیابان های شهر تهران گفت: متاسفانه رانندگان این خودروها به صورت تیمی فعالیت کرده و عموماً به سلاح سرد نیز مجهز هستند و با ایجاد رعب و وحشت به فعالیت خود ادامه می دهند و این در حالی است که مراتب به پلیس اعلام شده است.
 
وی با بیان اینکه لازم است برای تعیین تلکیف این موضوع، شورای امنیت استانداری به موضوع ورود کند گفت: فعالیت مسافرکش های شهرستانی در پایتخت یک موضوع چند مولفه ای است که ابعاد مختلف دارد و باید مسئولان امنیتی نیز به موضوع ساماندهی آنها وارد شوند.
 
حسینی با بیان اینکه معضل مسافرکش های شخصی از گذشته وجود داشته اما این روزها به دلیل مشکلات اقتصادی پای خودروهای پلاک شهرستان نیز به تهران باز شده است، افزود: در جلسه شورای عالی ترافیک که در اسفند ماه سال گذشته به ریاست وزیر کشور و با حضور دادستان تهران، مسئولان پلیس راهنمایی و رانندگی و ... برگزار شد خواهان ساماندهی مسافرکش های شهرستانی در تهران شدیم اما متاسفانه از آن زمان تاکنون اتفاقی رخ نداده است.
 
وی با اشاره به رفتارهای ترافیکی نامتعارف این خودروها در سطح شهر، گفت: به دلیل بی پاسخ بودن درخواست قبلی مان در اسفندماه، و با توجه به حساسیت موضوع و از آنجایی که مسئله ساماندهی این خودورها مسئله بین بخشی بوده و نیازمند حضور همه دستگاه‌ها هستیم، مجدداً نامه ای برای ساماندهی این خودورها به دبیرخانه شورای عالی ترافیک ارسال خواهیم کرد تا بلکه اتفاقی مثبت در راستای تعیین تکلیف این خودروها در پایتخت انجام شود.
گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو