کد خبر:
۵۹۳۳۲ ۱۴:۳۰
۱۳۹۶/۰۴/۲۰
نماد سایپا به زودی بازگشایی میشود
پدال نیوز-مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از بازگشایی نماد این شرکت در بورس در آینده نزدیک خبر داد
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، مهدی جمالی در حاشیه مراسم آغاز واگذاری 5000 دستگاه وانت زامیاد به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: نماد سایپا به دلیل اینکه در یکی دو سال گذشته تحولات اساسی در این شرکت اتفاق افتاده و به دنبال آن عدد خیرهکنندهای را به عنوان تعدیل مثبت ارائه کردیم و سازمان بورس نیاز به توضیحاتی داشت، بسته شد و فکر میکنیم که به زودی قبل از برگزاری مجمع نماد بازگشایی شود.
وی با بیان اینکه مگاپلتفرم در سایپا در حال طراحی است، خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری یک محصول و سال آینده دو محصول بر روی پلتفرم جدید عرضه خواهد شد.
او درباره زمان عرضه خودروی کوییک اظهار کرد: پیشفروش کوییک به زودی آغاز خواهد شد و به دنبال آن تحویل این خودرو صورت میگیرد.
وی در مورد آخرین وضعتی مذاکره با شرکت نیسان نیز اظهار کرد: سایپا در گذشته شریک انحصاری نیسان در ایران بود و به دلیل تحریمها این همکاری قطع شده است. در حال حاضر نیز در حال مذاکره برای آغاز مجدد همکاری و تولید مدلهای جدید نیسان در ایران هستیم که به زودی به نتیجه خواهد رسید.
مدیرعامل گروه سایپا در مورد زمان اعمال افزایش قیمتهای اعلام شده از سوی شورای رقابت اظهار کرد: درخواست ما برای افزایش قیمت محصولات بیش از آن چیزی بود که شورای رقابت تصویب کرد. بنابراین این افزایش قیمت حداقلی به مرور اعمال خواهد شد البته سعی میکنیم که کمترین فشار به مصرفکننده وارد شود.
جمالی همچنین در مورد واگذاری شرکتهای زیرمجموعه سایپا نیز اظهار کرد: بزرگترین واگذاری تاریخ صنعت خودروی ایران در سایپا کاشان صورت گرفت به گونهای که 50 درصد این شرکت به خودروسازان فرانسوی سیتروئن واگذار خواهد شد. علاوه بر آن چند شرکت زیرمجموعه نیز منحل شده و چند شرکت نیز ادغام شدهاند.
وی با بیان اینکه مگاپلتفرم در سایپا در حال طراحی است، خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری یک محصول و سال آینده دو محصول بر روی پلتفرم جدید عرضه خواهد شد.
او درباره زمان عرضه خودروی کوییک اظهار کرد: پیشفروش کوییک به زودی آغاز خواهد شد و به دنبال آن تحویل این خودرو صورت میگیرد.
وی در مورد آخرین وضعتی مذاکره با شرکت نیسان نیز اظهار کرد: سایپا در گذشته شریک انحصاری نیسان در ایران بود و به دلیل تحریمها این همکاری قطع شده است. در حال حاضر نیز در حال مذاکره برای آغاز مجدد همکاری و تولید مدلهای جدید نیسان در ایران هستیم که به زودی به نتیجه خواهد رسید.
مدیرعامل گروه سایپا در مورد زمان اعمال افزایش قیمتهای اعلام شده از سوی شورای رقابت اظهار کرد: درخواست ما برای افزایش قیمت محصولات بیش از آن چیزی بود که شورای رقابت تصویب کرد. بنابراین این افزایش قیمت حداقلی به مرور اعمال خواهد شد البته سعی میکنیم که کمترین فشار به مصرفکننده وارد شود.
جمالی همچنین در مورد واگذاری شرکتهای زیرمجموعه سایپا نیز اظهار کرد: بزرگترین واگذاری تاریخ صنعت خودروی ایران در سایپا کاشان صورت گرفت به گونهای که 50 درصد این شرکت به خودروسازان فرانسوی سیتروئن واگذار خواهد شد. علاوه بر آن چند شرکت زیرمجموعه نیز منحل شده و چند شرکت نیز ادغام شدهاند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها