کد خبر:
۵۹۱۰۳ ۱۶:۱۲
۱۳۹۶/۰۴/۱۷
کاهش تصادفات جادهای در هرمزگان
پدال نیوز- رئیس پلیس راه استان هرمزگان از کاهش ۲۳ درصدی تصادفات جادهای در سه ماهه اول سال جاری در حوزه برون شهری خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، علی اسفندانی ظهر شنبه در نشست خبری در تشریح عملکرد سه ماهه اول سال جاری بیان داشت: در سه ماهه اول سال جاری در محورهای برون شهری استان در تصادفات فوتی 20 درصد،جرحی 16 درصد و خسارتی 63 درصد کاهش داشتیم.
این مسئول انتظامی اذعان داشت: در مجموع حوادث جادهای در بخشهای فوتی، جرحی و خسارتی در سه ماه اول امسال با 435 فقره ، 23درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشتیم.
وی با اشاره به اینکه بیشترین ساعت وقوع تصادفات از ساعت 16 عصر الی 24 شب رخ می دهد، تصریح کرد: 56 درصد از حوادث در روز و 44 درصد در شب است.
این مسئول انتظامی بیشترین وسایط نقلیه مقصر در تصادفات رانندگی را خودروهای سواری با 55 درصد و سپس کامیون ها و موتورسیکلت ها اعلام کرد.
اسفندانی تاکید کرد:72 دستگاه دوربین ثابت در سطح جاده ها در حال ثبت تخلفات و 62 دستگاه تردد شمار نصب هستند که تلاش می شود تا پایش تصویری محورها افزایش یابد.
به گفته وی 32 نقطه حادثه خیز در استان وجود دارد که محور بندرعباس –حاجی آباد یکی از مهمترین محورهای استان به لحاظ تردد دانست.
این مسئول انتظامی 49 درصد از وقوع تصادفات را در 30 کیلومتری ورودی شهرها اعلام کرد و گفت: عدم توجه به جلو، عدم رعایت حق تقدم و تخطی از سرعت مطمئنه بیشترین دلیل تصادفات رانندگی هستند.
رئیس پلیس راه استان هرمزگان با تاکید بر استفاده از تجهیزات ایمنی بویژه کپسول اتش نشانی در خودروها، افزود:رانندگان عزیز با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، سرعت مجاز ، توجه به جلو ، حرکت از منتهی علیه سمت راست و رعایت فاصله طولی باعث کاهش حوادث جاده ای شده و پلیس را در خدمت رسانی به مردم عزیز یاری می رسانند.
این مسئول انتظامی اذعان داشت: در مجموع حوادث جادهای در بخشهای فوتی، جرحی و خسارتی در سه ماه اول امسال با 435 فقره ، 23درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشتیم.
وی با اشاره به اینکه بیشترین ساعت وقوع تصادفات از ساعت 16 عصر الی 24 شب رخ می دهد، تصریح کرد: 56 درصد از حوادث در روز و 44 درصد در شب است.
این مسئول انتظامی بیشترین وسایط نقلیه مقصر در تصادفات رانندگی را خودروهای سواری با 55 درصد و سپس کامیون ها و موتورسیکلت ها اعلام کرد.
اسفندانی تاکید کرد:72 دستگاه دوربین ثابت در سطح جاده ها در حال ثبت تخلفات و 62 دستگاه تردد شمار نصب هستند که تلاش می شود تا پایش تصویری محورها افزایش یابد.
به گفته وی 32 نقطه حادثه خیز در استان وجود دارد که محور بندرعباس –حاجی آباد یکی از مهمترین محورهای استان به لحاظ تردد دانست.
این مسئول انتظامی 49 درصد از وقوع تصادفات را در 30 کیلومتری ورودی شهرها اعلام کرد و گفت: عدم توجه به جلو، عدم رعایت حق تقدم و تخطی از سرعت مطمئنه بیشترین دلیل تصادفات رانندگی هستند.
رئیس پلیس راه استان هرمزگان با تاکید بر استفاده از تجهیزات ایمنی بویژه کپسول اتش نشانی در خودروها، افزود:رانندگان عزیز با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، سرعت مجاز ، توجه به جلو ، حرکت از منتهی علیه سمت راست و رعایت فاصله طولی باعث کاهش حوادث جاده ای شده و پلیس را در خدمت رسانی به مردم عزیز یاری می رسانند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش