کد خبر:
۵۸۸۱۶ ۱۲:۳۲
۱۳۹۶/۰۴/۱۳
جابهجایی برخی از دوربینهای ثبت تخلف در منطقه ۱۱ تهران
پدال نیوز- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۱ تهران از تصمیم برای جابه جایی برخی دوربینهای محدوده زوج و فرد و نیز تجهیز ۲ تقاطع به دوربین ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، سجاد زارع صفت با بیان این که تقاطعهای جمهوری اسلامی- حافظ ، ولی عصر(عج)- قزوین شرقی(پُل امیر بهادر) به دوربینهای ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز تجهیز خواهند شد گفت: این دوربینها با هماهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی به زودی نصب و به کارگیری خواهند شد.
زارع صفت افزود: اقدام مذکور به منظور رعایت قوانین رانندگی و ایجاد انضباط ترافیکی انجام میشود و تخلف رانندگانی که روی خط ایست قبل از گذرگاه عابر پیاده توقف میکنند را ثبت خواهند کرد.
وی به نصب چراغ چشمکزن و نیز احداث سرعتکاه در خیابان دانشگاه جنگ، مقابل ساختمان «ولایت» اشاره کرد و افزود: به زودی تقاطعهای خوشیاران شمالی-مرتضوی و خوشیاران جنوبی- کمیل نیز به چراغ چشمکزن زرد و قرمز تجهیز خواهند شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 همچنین از جابه جایی مکان2 دوربین ورود به محدوده زوج و فرد در مرکز تهران خبر داد و گفت: با توجه به این که به تازگی احداث بخشی از کندروی مسیر جنوب به شمال بزرگراه نواب صفوی به پایان رسیده؛ تخلفاتی مبنی بر ورود به محدوده طرح زوج و فرد توسط برخی از خودروها مشاهده شده که به همین منظور به زودی دوربین تقاطع نواب صفوی- محمود اسکندری به بعد از تقاطع «داود ابراهیمی» منتقل خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11، زارعصفت ادامه داد: دوربین کارگرجنوبی-تقاطع خیابان بهداری نیز به دلیل تخلف برخی شهروندان و استفاده از پایانه اتوبوسرانی«معین»به عنوان مسیر جایگزین ورود به محدوده طرح زوج و فرد، به مقابل فروشگاه شهروند منتقل خواهد شد.
زارع صفت افزود: اقدام مذکور به منظور رعایت قوانین رانندگی و ایجاد انضباط ترافیکی انجام میشود و تخلف رانندگانی که روی خط ایست قبل از گذرگاه عابر پیاده توقف میکنند را ثبت خواهند کرد.
وی به نصب چراغ چشمکزن و نیز احداث سرعتکاه در خیابان دانشگاه جنگ، مقابل ساختمان «ولایت» اشاره کرد و افزود: به زودی تقاطعهای خوشیاران شمالی-مرتضوی و خوشیاران جنوبی- کمیل نیز به چراغ چشمکزن زرد و قرمز تجهیز خواهند شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 همچنین از جابه جایی مکان2 دوربین ورود به محدوده زوج و فرد در مرکز تهران خبر داد و گفت: با توجه به این که به تازگی احداث بخشی از کندروی مسیر جنوب به شمال بزرگراه نواب صفوی به پایان رسیده؛ تخلفاتی مبنی بر ورود به محدوده طرح زوج و فرد توسط برخی از خودروها مشاهده شده که به همین منظور به زودی دوربین تقاطع نواب صفوی- محمود اسکندری به بعد از تقاطع «داود ابراهیمی» منتقل خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11، زارعصفت ادامه داد: دوربین کارگرجنوبی-تقاطع خیابان بهداری نیز به دلیل تخلف برخی شهروندان و استفاده از پایانه اتوبوسرانی«معین»به عنوان مسیر جایگزین ورود به محدوده طرح زوج و فرد، به مقابل فروشگاه شهروند منتقل خواهد شد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها