کد خبر:
۵۸۶۴۴ ۰۹:۵۳
۱۳۹۶/۰۴/۱۱
معاون برنامه ریزی سازمان راهداری:
۴۳ هزار ناوگان حمل و نقل جاده ای پروانه فعالیت گرفتند
پدال نیوز- معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: ناوگانی که قصد فعالیت در حوزه درون شهری را دارند تا شهریور باید در سامانه ثبتنام، ساماندهی و تخصیص سوخت ناوگان حمل بار شهری نام نویسی کنند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم، معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: ناوگانی که قصد فعالیت در حوزه درون شهری را دارند باید در سامانه ثبتنام، ساماندهی و تخصیص سوخت ناوگان حمل بار شهری نام نویسی کنند که تا هفته پیش حدود 212 هزار ناوگان در این سامانه نام نویسی کردند و از این تعداد حدود 43 هزار ناوگان پروانه فعالیت گرفتند.
شهرام آدم نژاد افزود: حدود 2 سال است که کارگروه پیمایش بر اساس مصوبه هیئت وزیران توزیع سوخت را بر اساس عملکرد و سهمیه های پایه ای برای حمل و نقل درون شهری و برون شهری تنظیم کرده است.
وی ادامه داد: بخشی از حمل و نقل عمومی جاده ای کشور که بر اساس اسناد و اوراق بارنامه و صورت وضعیت در حال حمل و نقل هستند سوخت دریافت می کنند.
آدم نژاد اضافه کرد: وزارت کشور برای ناوگان درون شهری طرحی را آماده کرده است که در مرحله اول، شناسایی و در مرحله بعدی، صدور پروانه فعالیت و در مرحله بعد، اوراقی برای اسناد حمل را شامل می شود.
معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: امیدواریم تا شهریور بقیه ناوگانی که قصد فعالیت در حوزه درون شهری را دارند حتما در این سایت نام نویسی کنند.
آدم نژاد با بیان اینکه کسانی که در این سایت نام نویسی نکنند سهمیه سوخت آن ها کاهش می یابد، اضافه کرد: اگر تا شهریور نام نویسی نکنند سهمیه آن ها به حداقل ترین میزان سهمیه خواهد رسید.
شهرام آدم نژاد افزود: حدود 2 سال است که کارگروه پیمایش بر اساس مصوبه هیئت وزیران توزیع سوخت را بر اساس عملکرد و سهمیه های پایه ای برای حمل و نقل درون شهری و برون شهری تنظیم کرده است.
وی ادامه داد: بخشی از حمل و نقل عمومی جاده ای کشور که بر اساس اسناد و اوراق بارنامه و صورت وضعیت در حال حمل و نقل هستند سوخت دریافت می کنند.
آدم نژاد اضافه کرد: وزارت کشور برای ناوگان درون شهری طرحی را آماده کرده است که در مرحله اول، شناسایی و در مرحله بعدی، صدور پروانه فعالیت و در مرحله بعد، اوراقی برای اسناد حمل را شامل می شود.
معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: امیدواریم تا شهریور بقیه ناوگانی که قصد فعالیت در حوزه درون شهری را دارند حتما در این سایت نام نویسی کنند.
آدم نژاد با بیان اینکه کسانی که در این سایت نام نویسی نکنند سهمیه سوخت آن ها کاهش می یابد، اضافه کرد: اگر تا شهریور نام نویسی نکنند سهمیه آن ها به حداقل ترین میزان سهمیه خواهد رسید.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها