کد خبر:
۵۸۰۰۰ ۱۴:۴۸
۱۳۹۶/۰۳/۳۱
فولادگر
جزئیات قراردادهای خودرویی اعلام نشد
پدال نیوز- یک عضو کمیسیون صنایع مجلس با اعلام اینکه متأسفانه بیش از ۷ ماه از برگزاری اولین جلسه کمیسیون صنایع با وزیر صنعت می گذرد، گفت: هنوز خبری از برگزاری جلسه دیگر برای بررسی قراردادهای جدید خودرویی نیست.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز» به نقل از تسنیم ، حمیدرضا فولادگر با اشاره به جلسه سال گذشته کمیسیون صنایع با وزیر صنعت برای ارزیابی قراردادهای خودرویی، اظهارداشت: در آن جلسه توضیحات وزیر صنعت برای نمایندگان مجلس قانع کننده نبود و قرار شد در جلسات بعدی این موضوع بیشتر ارزیابی شود اما متأسفانه بیش از 7 ماه از آن جلسه گذشته و هنوز خبری از برگزاری جلسه دیگر برای بررسی قراردادهای جدید خودرویی نیست.
وی درباره اینکه در آن جلسه به وزیر صنعت به وزیر گفتم اگر قرارداد محرمانه است لااقل تعدادی را منتشر و در اختیار نمایندگان قرار دهند، افزود: همچنان منتظریم وزیر صنعت توضیحات قانع کنندهای را در مورد قراردادهای خودرویی مطرح کند تا ابهامات نمایندگان برطرف شود.
خودروسازان فرانسوی مهرماه سال گذشته بود که بعد از قرارداد ایران خودرو و پژو به دومین توافق شیرین خود با ایرانیها دست پیدا کردند که براساس آن یک شرکت جوینت ونچر برای تولید محصولات مشترک در ایران تولید خواهد شد که 40 درصد سهام آن متعلق به ایدرو و 60 درصد آن متعلق به رنو است. آورده سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در این همکاری مشترک، سایت خودروسازی بنرو بوده و رنو نیز نسبت به انتقال تکنولوژی و سرمایهگذاری اقدام خواهد کرد.در حال حاضر این قرارداد هنوز نهایی نشده و مسؤلین امضاء آن را به هفته ها و ماه های آینده موکول می کنند. علاوه بر این قرار داد، سایپا هم با سیتروئن قرارداد اولیه را به امضاء رسانده که اجرایی شدن آن هم به تأسیس شرکت مشترک موکول شده است.
وی درباره اینکه در آن جلسه به وزیر صنعت به وزیر گفتم اگر قرارداد محرمانه است لااقل تعدادی را منتشر و در اختیار نمایندگان قرار دهند، افزود: همچنان منتظریم وزیر صنعت توضیحات قانع کنندهای را در مورد قراردادهای خودرویی مطرح کند تا ابهامات نمایندگان برطرف شود.
خودروسازان فرانسوی مهرماه سال گذشته بود که بعد از قرارداد ایران خودرو و پژو به دومین توافق شیرین خود با ایرانیها دست پیدا کردند که براساس آن یک شرکت جوینت ونچر برای تولید محصولات مشترک در ایران تولید خواهد شد که 40 درصد سهام آن متعلق به ایدرو و 60 درصد آن متعلق به رنو است. آورده سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در این همکاری مشترک، سایت خودروسازی بنرو بوده و رنو نیز نسبت به انتقال تکنولوژی و سرمایهگذاری اقدام خواهد کرد.در حال حاضر این قرارداد هنوز نهایی نشده و مسؤلین امضاء آن را به هفته ها و ماه های آینده موکول می کنند. علاوه بر این قرار داد، سایپا هم با سیتروئن قرارداد اولیه را به امضاء رسانده که اجرایی شدن آن هم به تأسیس شرکت مشترک موکول شده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها