افتتاح یکصد ونوزدهمین جایگاه سوخت در مازندران
پدال نیوز- یکصد و نوزدهمین پمپ بنزین مازندران با حضور مسئولان در آمل بهره برداری شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل ازمهر، حسینعلی طالبی مدیرشرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه ساری دوشنبه شب در حاشیه افتتاح یک جایگاه عرضه سوخت در آمل اظهار داشت: با افتتاح این جایگاه جمع پمپ بنزینهای منطقه ساری به 119 باب رسید.
وی تعدد احداث جایگاههای سوخت را از اولویتهای سالهای اخیر دانست و عنوان کرد: استان مازندران با توجه به موقعیت استراتژیکی که در حمل و نقل کالا و همچنین رفت و آمد مسافرین دارد، احداث جایگاههای سوختگیری متعدد در راههای ارتباطی استان از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی ادامه داد: با افتتاح جایگاه اختصاصی عرضه سوخت (سیروس سعیدی شاهان دشتی) در شهرستان آمل شاهد بهبود در ارائه خدمات سوخت رسانی خواهیم بود.
حسینعلی طالبی گفت: جایگاه عرضه سوخت سعیدی آمل با صرف هزینه ای بالغ بر 3.5 میلیارد تومان آورده شخصی به بهره برداری رسید.
حسینعلی طالبی مدیر منطقه ساری با تلاش کارشناسان این شرکت و سرمایه گذاران بخش خصوصی، سال شروع پروژه را 1393 اعلام کرد و ادامه داد: جایگاه عرضه سوخت سعیدی با ظرفیت ذخیره سازی 45 هزار لیتربنزین سوپر و 110 هزارلیتر بنزین معمولی و تعداد دو سکو، هفت تلمبه و 21 نازل، آماده خدمات رسانی است و پیش بینی میشود بخش قابل توجهی از نیاز سوختگیری خودروها در این شهرستان را به همراه داشته باشد و با افتتاح جایگاه سعیدی 7 نفرمشغول به کار شدند.
وی با احتساب جایگاههای افتتاح شده در سالهای اخیر، افزود: در حال حاضر منطقه ساری در هشت ناحیه تحت پوشش خود تعداد 119 باب جایگاه عرضه سوخت مایع و تعداد 84 باب جایگاه سیان جی دارد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه ساری تاکید کرد: با افتتاح این جایگاه سوخت رسانی مطلوب به مردم شریف استان و مسافران فراهم خواهد شد.
وی تعدد احداث جایگاههای سوخت را از اولویتهای سالهای اخیر دانست و عنوان کرد: استان مازندران با توجه به موقعیت استراتژیکی که در حمل و نقل کالا و همچنین رفت و آمد مسافرین دارد، احداث جایگاههای سوختگیری متعدد در راههای ارتباطی استان از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی ادامه داد: با افتتاح جایگاه اختصاصی عرضه سوخت (سیروس سعیدی شاهان دشتی) در شهرستان آمل شاهد بهبود در ارائه خدمات سوخت رسانی خواهیم بود.
حسینعلی طالبی گفت: جایگاه عرضه سوخت سعیدی آمل با صرف هزینه ای بالغ بر 3.5 میلیارد تومان آورده شخصی به بهره برداری رسید.
حسینعلی طالبی مدیر منطقه ساری با تلاش کارشناسان این شرکت و سرمایه گذاران بخش خصوصی، سال شروع پروژه را 1393 اعلام کرد و ادامه داد: جایگاه عرضه سوخت سعیدی با ظرفیت ذخیره سازی 45 هزار لیتربنزین سوپر و 110 هزارلیتر بنزین معمولی و تعداد دو سکو، هفت تلمبه و 21 نازل، آماده خدمات رسانی است و پیش بینی میشود بخش قابل توجهی از نیاز سوختگیری خودروها در این شهرستان را به همراه داشته باشد و با افتتاح جایگاه سعیدی 7 نفرمشغول به کار شدند.
وی با احتساب جایگاههای افتتاح شده در سالهای اخیر، افزود: در حال حاضر منطقه ساری در هشت ناحیه تحت پوشش خود تعداد 119 باب جایگاه عرضه سوخت مایع و تعداد 84 باب جایگاه سیان جی دارد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه ساری تاکید کرد: با افتتاح این جایگاه سوخت رسانی مطلوب به مردم شریف استان و مسافران فراهم خواهد شد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها