کد خبر:
۵۷۳۱۱ ۰۹:۴۸
۱۳۹۶/۰۳/۲۲
مدیرعامل سایپا مطرح کرد:
جزییات دو محصول جدید در خط تولید سایپا
پدال نیوز: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: تا پایان امسال این شرکت از دو محصول جدید 100 درصد ایرانی رونمایی خواهد کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، مهدی جمالی شب گذشته در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همواره تولید خودروی داخلی با استفاده از ظرفیت های فنی- مهندسی دغدغه همه ما بوده است، اظهار کرد: از همین رو گروه خودروسازی سایپا سال گذشته از محصول کوییک رونمایی کرد و به زودی نیز دو خودروی جدید روانه بازار خواهد کرد.
جمالی با اشاره به بالا بردن سطح کیفی خودروهای تولید داخل، تصریح کرد: تلاش ما براین بوده که با اصلاح پلتفرم ها و جایگزینی پلتفرم های جدید بر میزان کیفیت محصولات خود بیافزاییم در عین حال با برنامه ریزی ها بر کیفیت محصولات فعلی خود افزوده ایم و براساس آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، گروه خودروسازی سایپا از نظر کیفی 8 رتبه رشد داشته است گرچه این برای ما کافی نیست و تلاش ما ادامه خواهد داشت.
او با بیان اینکه رقابتی کردن فضای صنعت خودرو یکی از دغدغه های فعالین صنعت خودرو است، گفت: در این راستا ما مذاکرات خوبی را با شرکت های خودروساز خارجی داشته ایم و به زودی نیز قرارداد ما با سیتروئن وارد فاز اجرایی می شود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به همکاری با قطعه سازان، توضیح داد: با به نتیجه رسیدن برجام، بسیاری از قطعه سازان بزرگ دنیا آماده مذاکره با ما در زمینه قطعه سازی هستند و همین امروز ما کلنگ کارخانه تولید سه میلیون رینگ آلومینیوم در کشور را در خرمشهر به صورت 50-50 با طرف خارجی به زمین زدیم.
جمالی با تاکید براینکه صادرات ما در سال های گذشته صادرات سیاسی بوده، تصریح کرد: کارخانه ما در الجزایر در کمتر از یکسال طراحی شده و کمتر از یکماه دیگر در الجزایر افتتاح خواهد شد که با مطالعه اقتصادی بوده و 99 درصد از سرمایه گذاری آن با طرف خارجی بوده است.
جمالی با اشاره به بالا بردن سطح کیفی خودروهای تولید داخل، تصریح کرد: تلاش ما براین بوده که با اصلاح پلتفرم ها و جایگزینی پلتفرم های جدید بر میزان کیفیت محصولات خود بیافزاییم در عین حال با برنامه ریزی ها بر کیفیت محصولات فعلی خود افزوده ایم و براساس آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، گروه خودروسازی سایپا از نظر کیفی 8 رتبه رشد داشته است گرچه این برای ما کافی نیست و تلاش ما ادامه خواهد داشت.
او با بیان اینکه رقابتی کردن فضای صنعت خودرو یکی از دغدغه های فعالین صنعت خودرو است، گفت: در این راستا ما مذاکرات خوبی را با شرکت های خودروساز خارجی داشته ایم و به زودی نیز قرارداد ما با سیتروئن وارد فاز اجرایی می شود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به همکاری با قطعه سازان، توضیح داد: با به نتیجه رسیدن برجام، بسیاری از قطعه سازان بزرگ دنیا آماده مذاکره با ما در زمینه قطعه سازی هستند و همین امروز ما کلنگ کارخانه تولید سه میلیون رینگ آلومینیوم در کشور را در خرمشهر به صورت 50-50 با طرف خارجی به زمین زدیم.
جمالی با تاکید براینکه صادرات ما در سال های گذشته صادرات سیاسی بوده، تصریح کرد: کارخانه ما در الجزایر در کمتر از یکسال طراحی شده و کمتر از یکماه دیگر در الجزایر افتتاح خواهد شد که با مطالعه اقتصادی بوده و 99 درصد از سرمایه گذاری آن با طرف خارجی بوده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها