کد خبر:
۵۷۲۸۱ ۱۶:۲۵
۱۳۹۶/۰۳/۲۱
اعتراض به استانداردهای مصرف سوخت خودروها در دولت ترامپ
پدال نیوز- دادستان کل نیویورک و ۱۲ مقام ارشد ایالتی دیگر اعلام کردند که با هر تلاشی از سوی دولت ترامپ برای لغو مقررات آلایندگی خودروها، در دادگاه به شدت مقابله خواهند کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از رویترز، دونالد ترامپ در ماه مارس دستور بازبینی در استانداردهای مصرف سوخت خودروهای آمریکایی را که از سوی دولت اوباما صادر شده بود را اعلام کرد.
این تلاش برای تضعیف مقررات از سوی دولت ترامپ در شرایطی است که خودروسازان نگرانند که مشتریان به سمت خودروهای بزرگتر بروند و قیمت پایین بنزین تبعیت از مقررات را پرهزینه یا غیرممکن خواهد کرد. آنها همچنین نگرانند که نبرد طولانی با ایالت ها بر سر مقررات باعث شود که آنها برنامه های تولید خود را دشوار کنند.
مقامات ایالت های دموکرات به طور روزافزونی در به چالش کشیدن تلاش های دولت ترامپ برای لغو مقررات تهاجمی تر شده اند.
دادستانهای ایالت های پنسیلوانیا، کنکتیکات، ماساچوست، آیووا، واشنگتن، اورگان و رود آیلند در نامه ای به سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا اعلام کردند: در سایه مزایای زیست محیطی و سلامت حیاتی عمومی، استانداردها جواب خواهند داد و اگر سازمان حفاظت از محیط زیست برای تضعیف یا تاخیر در استانداردهای کنونی در سالهای 2022 تا 2025 عمل کند، ما قاطعانه اقدامات حقوقی لازم برای جلوگیری از چنین اقداماتی را اتخاذ خواهیم کرد.
سخنگوی EPA اعلام کرد که این سازمان در حال بررسی این نامه است.
خودروسازانی همچون جنرال موتورز، فورد و تویوتا میگویند، دولت اوباما بازبینی درستی برای ضمانت اجرایی این مقررات نداشته است.
خودروسازان در ماههای اخیر با مقامات دولت ترامپ دیدار داشته و امیدوارند که توافقی با ایالت های کالیفرنیا و دیگر ایالت ها درباره استاندارد مصرف سوخت داشته باشند.
این تلاش برای تضعیف مقررات از سوی دولت ترامپ در شرایطی است که خودروسازان نگرانند که مشتریان به سمت خودروهای بزرگتر بروند و قیمت پایین بنزین تبعیت از مقررات را پرهزینه یا غیرممکن خواهد کرد. آنها همچنین نگرانند که نبرد طولانی با ایالت ها بر سر مقررات باعث شود که آنها برنامه های تولید خود را دشوار کنند.
مقامات ایالت های دموکرات به طور روزافزونی در به چالش کشیدن تلاش های دولت ترامپ برای لغو مقررات تهاجمی تر شده اند.
دادستانهای ایالت های پنسیلوانیا، کنکتیکات، ماساچوست، آیووا، واشنگتن، اورگان و رود آیلند در نامه ای به سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا اعلام کردند: در سایه مزایای زیست محیطی و سلامت حیاتی عمومی، استانداردها جواب خواهند داد و اگر سازمان حفاظت از محیط زیست برای تضعیف یا تاخیر در استانداردهای کنونی در سالهای 2022 تا 2025 عمل کند، ما قاطعانه اقدامات حقوقی لازم برای جلوگیری از چنین اقداماتی را اتخاذ خواهیم کرد.
سخنگوی EPA اعلام کرد که این سازمان در حال بررسی این نامه است.
خودروسازانی همچون جنرال موتورز، فورد و تویوتا میگویند، دولت اوباما بازبینی درستی برای ضمانت اجرایی این مقررات نداشته است.
خودروسازان در ماههای اخیر با مقامات دولت ترامپ دیدار داشته و امیدوارند که توافقی با ایالت های کالیفرنیا و دیگر ایالت ها درباره استاندارد مصرف سوخت داشته باشند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها