آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۵۶۹
۱۳:۵۴
۱۳۹۴/۰۱/۲۹
رییس سازمان ملی استاندارد خبر داد:

زمان اعلام اولین گزارش کارگروه استاندارد بنزین

رییس سازمان ملی استاندارد با اشاره به برگزاری اولین جلسه کارگروه استاندارد بنزین و ارائه‌ی گزارش آن در اردیبهشت‌ماه سال جاری اعلام کرد: در صورتی که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استفاده از مکمل‌های بنزینی را ممنوع کرده است، این مکمل‌ها قطعا نباید استفاده شود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، نیره پیروزبخت امروز شنبه در نشست خبری با بیان این‌که موضوع بنزین در جلسه‌ی گذشته شورای عالی استاندارد در اواخر سال گذشته مطرح شد، اظهار کرد: با توجه به کمبود وقت جلسه و زیاد بودن تعداد مباحث مطرح شده درباره بنزین تصمیم‌گیری نشد، اما مباحث مربوط به این حوزه به کارگروهی تبدیل شد که اولین جلسه‌ی آنها در دومین ماه از سال 1394 برگزار خواهد شد.
 
وی همچنین در رابطه با اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مبنی بر استفاده‌ نکردن از مکمل‌های بنزین گفت: اگر وزارت نفت و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به این نتیجه رسیده‌اند که مکمل‌های بنزین نباید استفاده شوند حتی در صورت داشتن استاندارد لازم استفاده از آنها مجاز نیست، چراکه چگونگی و نحوه‌ی استفاده از این محصولات توسط وزارت نفت مشخص خواهد شد.
 
رییس سازمان ملی استاندارد در ادامه به برگزاری اولین کنفرانس جهانی آموزش استاندارد در مدارس در شهر یاسوج ایران اشاره کرد و افزود: سال گذشته پیشنهادی را به سازمان بین‌المللی استاندارد دادیم که آموزش استاندارد از پایه یعنی مدارس اجرا شود که سازمان ایزو( iso ) مسوولیت اجرای آن را برعهده خودمان گذاشت و با هماهنگی که با وزارت آموزش و پرورش انجام دادیم مقرر شد اولین کنفرانس آموزشی از یک منطقه کم برخوردار آغاز شود که به این ترتیب در خرداد‌ماه سال جاری اولین کنفرانس در این زمینه در یاسوج برگزار خواهد شد.
 
پیروزبخت ادامه داد: تاکنون مقالات بسیار خوبی از دانش‌آموزان این منطقه به دست ما رسیده که حتی در میان آنها مقاله‌های با زبان انگلیسی به چشم می‌خورد.
 
وی همچنین ادامه دو طرح رویکرد نوین استاندارد‌سازی و طرح تحول نظام یکپارچه استاندارد‌سازی را از برنامه‌های سال جاری این سازمان عنوان کرد و گفت: یکی از کارها در رابطه با رویکرد نوین وارد کردن مصرف‌کننده‌ها به صورت فعال‌تر به عرصه‌ی استاندارد است که در این زمینه قصد داریم از قانون حمایت از مصرف‌کننده استفاده حداکثری کنیم و ظرف دو ماه آینده با سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان نیز تفاهم‌نامه‌ای امضاء خواهیم کرد.
 
رییس سازمان ملی استاندارد با تاکید بر این‌که ما به دنبال ایجاد نظام استاندارد‌سازی یکپارچه هستیم، اظهار کرد: گاهی به ما اخباری می‌رسد که بعضی از سازمان‌ها و ارگان‌ها به این موضوع توجه ندارند و در دل خود اقدام به ایجاد سازمان استاندارد می‌کنند.
 
 وی افزود: ما در حال حاضر وارد فضای نوینی از عرصه سیاسی شده‌ایم که در صورت لغو تحریم‌ها یکی از فعالیت‌های ما عضویت همه‌جانبه ایران در نظام بین‌المللی تایید صلاحیت خواهد بود که در این صورت سازمان بین‌المللی استاندارد، به استاندارد‌های تدوین شده توسط ما به صورت رسمی می‌پردازد و اگر سازمانی از استاندارد‌های ما تبعیت نکنند در عرصه بین‌المللی گواهینامه‌های آنها مورد قبول نخواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
صرفه‌جویی ۱۰ میلیون یورویی با توسعه مراکز آزمون خودرو چرا خودرو‌های ایرانی با وجود ۸۵ استاندارد هم ایمن نشدند؟ فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025
پربازدیدترین‌ها
پربحث‌ترین‌ها