کد خبر:
۵۶۴۸۹ ۱۶:۰۳
۱۳۹۶/۰۳/۱۰
زمان افتتاح بزرگترین پایانه حمل و نقل عمومی
پدال نیوز- شهردار منطقه ۲۰ گفت: بزرگترین پایانه حمل و نقل عمومی در مجاورت ایستگاه مترو جوانمرد قصاب به زودی افتتاح میشود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 در مراسم افتتاح 110 پروژه شهرداری منطقه 20 که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه در راستای توسعه شهر ری اقدامات بینظیری انجام شده است، اظهار داشت: شهر ری یکی از مناطق جنوبی شهر تهران است که امروز به موجب توجه ویژه شهردار تهران شاهد توسعه آن هستیم.
وی افزود: علیرغم تمام مشکلات اقتصادی توانستیم شاهد رشد و شاخصههای شهری در ابعاد مختلف از جمله اجتماعی، فرهنگی، زیست محیطی و غیره باشیم.
شهردار منطقه 20 با اشاره به افتتاح مجموعه برج طغرل و بزرگراههای این منطقه تصریح کرد: در حال تکمیل برج طغرل هستیم تا بتوانیم قبل از پایان رسیدن این مدیریت شهری آن را به پایان برسانیم.
صفوی با تأکید بر اینکه در راستای تحقق شعار فاصله جنوب و شمال شهر تهران اقدامات زیادی انجام دادهایم، گفت: رسیدگی به وضعیت محرومان را در دستور کار خود داشتیم و توانستیم تا جای ممکن آن را به سرانجام برسانیم.
وی با اشاره به رشد 34 درصدی بافت فرسوده در این منطقه گفت: در تلاش هستیم تا بتوانیم نسبت به نوسازی بافت فرسوده اقدامات بیشتری انجام دهیم، چرا که این یکی از مهمترین برنامههای مدیریت شهری در سال گذشته بوده است.
شهردار منطقه 20 با بیان اینکه قصد داریم به خط 6 مترو تهران 4 ایستگاه دیگر اضافه کنیم، گفت: هدف ما از این اقدام بهرهبرداری زائران از امکانات موجود است.
صفوی با اشاره به اینکه احداث بوستان بانوان، کودکان و شهربازی را در دستور کار خود داریم، افزود: همچنین بزرگترین پایانه حمل و نقل عمومی در جوار ایستگاه مترو جوانمرد قصاب را در دستور کار خود داریم و به زودی آن را به بهرهبرداری میرسانیم.
وی افزود: علیرغم تمام مشکلات اقتصادی توانستیم شاهد رشد و شاخصههای شهری در ابعاد مختلف از جمله اجتماعی، فرهنگی، زیست محیطی و غیره باشیم.
شهردار منطقه 20 با اشاره به افتتاح مجموعه برج طغرل و بزرگراههای این منطقه تصریح کرد: در حال تکمیل برج طغرل هستیم تا بتوانیم قبل از پایان رسیدن این مدیریت شهری آن را به پایان برسانیم.
صفوی با تأکید بر اینکه در راستای تحقق شعار فاصله جنوب و شمال شهر تهران اقدامات زیادی انجام دادهایم، گفت: رسیدگی به وضعیت محرومان را در دستور کار خود داشتیم و توانستیم تا جای ممکن آن را به سرانجام برسانیم.
وی با اشاره به رشد 34 درصدی بافت فرسوده در این منطقه گفت: در تلاش هستیم تا بتوانیم نسبت به نوسازی بافت فرسوده اقدامات بیشتری انجام دهیم، چرا که این یکی از مهمترین برنامههای مدیریت شهری در سال گذشته بوده است.
شهردار منطقه 20 با بیان اینکه قصد داریم به خط 6 مترو تهران 4 ایستگاه دیگر اضافه کنیم، گفت: هدف ما از این اقدام بهرهبرداری زائران از امکانات موجود است.
صفوی با اشاره به اینکه احداث بوستان بانوان، کودکان و شهربازی را در دستور کار خود داریم، افزود: همچنین بزرگترین پایانه حمل و نقل عمومی در جوار ایستگاه مترو جوانمرد قصاب را در دستور کار خود داریم و به زودی آن را به بهرهبرداری میرسانیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها