کد خبر:
۵۵۸۱۹ ۱۲:۳۰
۱۳۹۶/۰۳/۰۱
مدیرعامل فورد تغییر میکند
پدال نیوز- نشریه فوربس به نقل از منابع آگاه گزارش داد که مارک فیلدز مدیرعامل فورد در حال ترک این شرکت و دادن جای خود به جیمز هکت، مدیر بخش حمل و نقل هوشمند فورد است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز ، مارک فیلدز از منتقدان سیاست های دونالد ترامپ مبنی بر جلوگیری از تولید خودروسازان در خارج از آمریکا بوده است.
مارک فیلدز مدیرعامل فورد از سخنان دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مبنی بر مخالفت با انتقال این شرکت خودروسازی به مکزیک، به شدت انتقاد کرد.
فیلدز در گفتگو با سی.ان.ان درباره سخنان ترامپ گفته بود: پس از اعلام فورد مبنی بر انتقال تولید تمام خودروهای کوچک به ویژه فوکوس و C-Max به مکزیک، هیچ کاهش نیرویی در این شرکت رخ نخواهد داد.
این در حالیست که ترامپ بلافاصله پس از ریاست جمهوری به خودروسازان جهانی هشدار داد که در صورت انتقال خط تولید خودروهای صادراتی به آمریکا به کشور مکزیک با تعرفههای گمرکی سنگین روبرو خواهند شد.
فیلدز همچنین اخیرا طی هشدار ناامیدکننده ای خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفته بود مقررات درباره مصرف سوخت ممکن است به تنهایی به از دست رفتن یک میلیون شغل در آمریکا منجر شود.
رهبران سه شرکت بزرگ خودروسازی آمریکا در دیترویت ظاهرا توافق کرده اند که دولت ترامپ باید برای مقررات هماهنگ که تغییر ذائقه مصرف کنندگان را در نظر داشته باشد، تلاش کند.
این سخنان ظاهرا به افزایش تقاضا برای خودروهای SUV و کراس اور که مصرف سوخت بیشتری نسبت به خودروهای کوچک شهری بی طرفدار امروزی دارند، اشاره دارد.
مارک فیلدز مدیرعامل فورد از سخنان دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مبنی بر مخالفت با انتقال این شرکت خودروسازی به مکزیک، به شدت انتقاد کرد.
فیلدز در گفتگو با سی.ان.ان درباره سخنان ترامپ گفته بود: پس از اعلام فورد مبنی بر انتقال تولید تمام خودروهای کوچک به ویژه فوکوس و C-Max به مکزیک، هیچ کاهش نیرویی در این شرکت رخ نخواهد داد.
این در حالیست که ترامپ بلافاصله پس از ریاست جمهوری به خودروسازان جهانی هشدار داد که در صورت انتقال خط تولید خودروهای صادراتی به آمریکا به کشور مکزیک با تعرفههای گمرکی سنگین روبرو خواهند شد.
فیلدز همچنین اخیرا طی هشدار ناامیدکننده ای خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفته بود مقررات درباره مصرف سوخت ممکن است به تنهایی به از دست رفتن یک میلیون شغل در آمریکا منجر شود.
رهبران سه شرکت بزرگ خودروسازی آمریکا در دیترویت ظاهرا توافق کرده اند که دولت ترامپ باید برای مقررات هماهنگ که تغییر ذائقه مصرف کنندگان را در نظر داشته باشد، تلاش کند.
این سخنان ظاهرا به افزایش تقاضا برای خودروهای SUV و کراس اور که مصرف سوخت بیشتری نسبت به خودروهای کوچک شهری بی طرفدار امروزی دارند، اشاره دارد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها