کد خبر:
۵۵۶۰۳ ۰۸:۱۰
۱۳۹۶/۰۲/۳۰
قهر جنرال موتورز با هند پس از یک قرن
پدال نیوز: با توجه به اقدامات اخیر جنرال موتورز به منظور فعالیت هرچه متمرکزتر، آنها اعلام کردند که فروش محصولاتشان در هند را متوقف خواهند کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از خودروکار، شرکت جنرال موتورز که زمانی برترین خودروساز دنیا بود، مدتی است با مشکلات بزرگ متعددی دست و پنجه نرم میکند و به گفته مدیر اجرایی این شرکت ماری بارا، جنرال موتورز قصد دارد تا فعالیت خود را در چندین بازار جهانی ضرر ده قطع کند که یکی از این بازارها شامل کشور هند میشود.
او اضافه کرد: "با توجه به آمار فروش خوب شرکتهایی مانند تویوتا، فولکس واگن و رنو-نیسان در هند، ترجیه میدهیم که به فعالیت خود در هند پایان دهیم."
باب شنکس، مدیر مالی جنرال موتورز گفت: "با توجه به پیشروی قابل توجه خودروسازان و وجود میلیونها خریدار، فعالیت و کسب سود در بازار این کشور کاری بسیار دشوار است."
جنرال موتورز چیزی در حدود 100 سال پیش با فروش شورولتهای مدل 1918 کارش را در بازار هند آغاز کرد و در سال 1928 اولین کارخانه خط تولیدش را در آن کشور راه اندازی کرد.
این شرکت همچنین به فعلیت خودش در بازار آفریقا جنوبی پایان داد و قصد دارد با یکی از زیرمجموعههایش یعنی شرکت "Isuzu" به فعالیت خودش ادامه دهد. دَن اَمَن، رئیس جنرال موتورز گفت: "امروزه ما در بازارهای مهم صاحب امتیاز هستیم و وضعیت خوبی داریم و با قطع فعالیت در بازارهای ضرر ده میتوانیم به روزهای طلایی خود برگردیم."
در حال حاضر، شرکتهایی مثل فورد، تویوتا، هوندا و نیسان-رنو سهم قابل توجهی از فروش را در هند به عهده دارند.
با توجه به گزارش "بخش عملیات بین الملل" جنرال موتورز، این شرکت در بازارهای آفریقای جنوبی، خاورمیانه و چند کشور آسیایی در مجموع 838 میلیون دلار ضرر در سال 2016 متحمل شد.
او اضافه کرد: "با توجه به آمار فروش خوب شرکتهایی مانند تویوتا، فولکس واگن و رنو-نیسان در هند، ترجیه میدهیم که به فعالیت خود در هند پایان دهیم."
باب شنکس، مدیر مالی جنرال موتورز گفت: "با توجه به پیشروی قابل توجه خودروسازان و وجود میلیونها خریدار، فعالیت و کسب سود در بازار این کشور کاری بسیار دشوار است."
جنرال موتورز چیزی در حدود 100 سال پیش با فروش شورولتهای مدل 1918 کارش را در بازار هند آغاز کرد و در سال 1928 اولین کارخانه خط تولیدش را در آن کشور راه اندازی کرد.
این شرکت همچنین به فعلیت خودش در بازار آفریقا جنوبی پایان داد و قصد دارد با یکی از زیرمجموعههایش یعنی شرکت "Isuzu" به فعالیت خودش ادامه دهد. دَن اَمَن، رئیس جنرال موتورز گفت: "امروزه ما در بازارهای مهم صاحب امتیاز هستیم و وضعیت خوبی داریم و با قطع فعالیت در بازارهای ضرر ده میتوانیم به روزهای طلایی خود برگردیم."
در حال حاضر، شرکتهایی مثل فورد، تویوتا، هوندا و نیسان-رنو سهم قابل توجهی از فروش را در هند به عهده دارند.
با توجه به گزارش "بخش عملیات بین الملل" جنرال موتورز، این شرکت در بازارهای آفریقای جنوبی، خاورمیانه و چند کشور آسیایی در مجموع 838 میلیون دلار ضرر در سال 2016 متحمل شد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها