کد خبر:
۵۵۱۹۶ ۰۸:۱۶
۱۳۹۶/۰۲/۲۴
تیک آف خصوصی ها در جاده تولید
پدال نیوز: وزارت صنعت،معدن و تجارت در حالی آمار تولید خودروهای داخلی در اولین ماه امسال را اعلام کرد که طبق آن، شرکت های بخش خصوصی با رشد حدودا 62 درصدی تیراژ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته روبرو شدند. بر این اساس، پنج شرکت بخش خصوصی شامل «مدیران خودرو»، «گروه بهمن»، «کرمان موتور»، «بم خودرو» و «کارمانیا»، طی فروردین ماه امسال هفت هزار و 135 دستگاه انواع خودرو سواری را به تولید رساندند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از خودروکار،براساس این آمار هر پنج شرکت با افزایش تیراژ مواجه شده اند و این در حالی است که دو خودروساز دیگر بخش خصوصی یعنی راین خودرو و دیارخودرو هیچ تولیدی در فروردین ماه امسال نداشته اند. دیار خودرو پیش تر مدل سابرینا را به تولید می رساند و راینی ها نیز به تولید ولیکس مشغول بودند.
هرچه هست، طبق آمار اعلامی، «مدیران خودرو» با تیراژ سه هزار و 588 دستگاهی توانسته جهشی بیش از 29 درصد را نسبت به فروردین سال گذشته تجربه کند. این شرکت انواع مدلهای امویام و چری را تولید میکند و بیشترین تیراژ را در بین محصولاتش، مدل تیگو 5 به خود احتصاص داده است.
پس از این شرکت، «کرمان موتور» نیز با تولید سه هزار و 121 دستگاه خودرو طی سال گذشته توانسته افزایش 113 درصدی را تجربه کند. بهدنبال اجرایی شدن برجام این شرکت توانست در کنار تولید خودروهای چینی قرارداد تولید مشترک با شرکت هیوندایی را در سال گذشته به امضا برساند و در آمار جدید نیز نام هیوندایی آی 20 با تیراژی 474 دستگاهی دیده می شود.
اما «گروه بهمن» نیز به عنوان دیگر خودروساز بخش خصوصی، با تولیدی 263 دستگاهی به رشدی حدودا 53 درصدی دست یافته است. این شرکت در حال حاضر حاضر مزدا3 و آسا را مونتاژ میکند.
اما کارمانیا که جدیدترین خودروساز بخش خصوصی به شمار می رود نیز در فروردین ماه امسال 160 دستگاه مدل BYD S6 را مونتاژ کرده است. همچنین بم خودرویی ها هم سه دستگاه از محصول جدید خود به نام GC6 را به تولید رسانده است.
هرچه هست، طبق آمار اعلامی، «مدیران خودرو» با تیراژ سه هزار و 588 دستگاهی توانسته جهشی بیش از 29 درصد را نسبت به فروردین سال گذشته تجربه کند. این شرکت انواع مدلهای امویام و چری را تولید میکند و بیشترین تیراژ را در بین محصولاتش، مدل تیگو 5 به خود احتصاص داده است.
پس از این شرکت، «کرمان موتور» نیز با تولید سه هزار و 121 دستگاه خودرو طی سال گذشته توانسته افزایش 113 درصدی را تجربه کند. بهدنبال اجرایی شدن برجام این شرکت توانست در کنار تولید خودروهای چینی قرارداد تولید مشترک با شرکت هیوندایی را در سال گذشته به امضا برساند و در آمار جدید نیز نام هیوندایی آی 20 با تیراژی 474 دستگاهی دیده می شود.
اما «گروه بهمن» نیز به عنوان دیگر خودروساز بخش خصوصی، با تولیدی 263 دستگاهی به رشدی حدودا 53 درصدی دست یافته است. این شرکت در حال حاضر حاضر مزدا3 و آسا را مونتاژ میکند.
اما کارمانیا که جدیدترین خودروساز بخش خصوصی به شمار می رود نیز در فروردین ماه امسال 160 دستگاه مدل BYD S6 را مونتاژ کرده است. همچنین بم خودرویی ها هم سه دستگاه از محصول جدید خود به نام GC6 را به تولید رسانده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها