کد خبر:
۵۳۲۳۳ ۱۵:۳۳
۱۳۹۶/۰۱/۲۸
شهردار منطقه ۱۵ خبر داد
جمعآوری ۸۰ درصد اوراقچیهای شوش
پدال نیوز- شهردار منطقه ۱۵ از بهرهبرداری همزمان ۱۰۱ پروژه اجتماعی، فرهنگی و غیره خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، دکتر انجمنی ظهر امروز در مراسم افتتاح و بهرهبرداری از 101 پروژه در منطقه 15 با بیان اینکه در راستای افزایش سرانه فضای ورزشی، مجموعه ورزشی سرپوشیده مینایی، کیانشهر، قیامدشت، مسگرآباد، خاورشهر، خاوران، اتابک و ورزشگاه باباخانی و زمین چمن افتتاح خواهد شد گفت: همچنین توسعه و تجهیز مددسرای خاوران، احداث مجموعه بهاران، سوله مدیریت بحران مسعودیه و همچنین ایجاد دو مقبره شهدا و میدان میوه و ترهبار انجام شده است.
انجمنی با بیان اینکه در طول 10 سال گذشته بیش از 5000 میلیارد تومان برای منطقه 15 هزینه شده است افزود: 135 بوستان و فضای سبز در منطقه 15 وجود دارد و سرانه فضای سبز از 17 به 27 رسیده است.
وی با بیان اینکه یکی از تاکیدات شهردار تهران کاهش فاصله شمال و جنوب تهران بوده گفت: یکی از دغدغههای این منطقه فعالیت 300 گاراژ اوراق چی بوده است که ضایعات را خرید و فروش میکردند که با پیگیریهای قالیباف 80 درصد این اوراق چیها جمع آوری شد و 200 گاراژ پلمب یا تغییر کاربری دادند.
انجمنی افزود: به واسطه کارهای انجام شده در منطقه و رفع محرومیتها حالا دیگر مردم مشکلشان آسفالت و جمع آوری زباله نیست بلکه به دنبال بیمارستان و اشتغال هستند؛ شهرداری از نهاد خدماتی که صرفا کارش جمع آوری زباله و دفن اموات است به یک نهاد اجتماعی بدل شده است.
به گزارش ایسنا، در این مراسم افتتاحیه مرتضی طلایی و حجت الاسلام ناصحی از اعضای شورای شهر نیز حضور داشتند.
انجمنی با بیان اینکه در طول 10 سال گذشته بیش از 5000 میلیارد تومان برای منطقه 15 هزینه شده است افزود: 135 بوستان و فضای سبز در منطقه 15 وجود دارد و سرانه فضای سبز از 17 به 27 رسیده است.
وی با بیان اینکه یکی از تاکیدات شهردار تهران کاهش فاصله شمال و جنوب تهران بوده گفت: یکی از دغدغههای این منطقه فعالیت 300 گاراژ اوراق چی بوده است که ضایعات را خرید و فروش میکردند که با پیگیریهای قالیباف 80 درصد این اوراق چیها جمع آوری شد و 200 گاراژ پلمب یا تغییر کاربری دادند.
انجمنی افزود: به واسطه کارهای انجام شده در منطقه و رفع محرومیتها حالا دیگر مردم مشکلشان آسفالت و جمع آوری زباله نیست بلکه به دنبال بیمارستان و اشتغال هستند؛ شهرداری از نهاد خدماتی که صرفا کارش جمع آوری زباله و دفن اموات است به یک نهاد اجتماعی بدل شده است.
به گزارش ایسنا، در این مراسم افتتاحیه مرتضی طلایی و حجت الاسلام ناصحی از اعضای شورای شهر نیز حضور داشتند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها