کد خبر:
۵۲۲۴۶ ۱۵:۱۷
۱۳۹۶/۰۱/۱۶
خودروهای دیزلی در انگلستان نقره داغ می شوند
پدال نیوز: با توجه به قوانین سفت و سختی که برای خودروهای دیزلی در نظر گرفته شده، آینده این خودروها در انگلستان تا حدودی مبهم است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، در آینده نزدیک رانندگان خودروهای دیزلی در 35 شهر انگلستان باید روزانه 20 یورو مالیات اضافه بپردازند، که این امر به دلیل آلایندگی بسیار زیاد این خودروها است.
بر اساس گفتههای آندریا لیدسام، معاون محیط زیست انگلستان، انتظار میرود تا اواخر این هفته تصمیمات جدی درباره خودروهای دیزلی گرفته شود.
دولت انگلستان قصد دارد تا رفت و آمد خودروهای تجاری و سواری دیزلی را در مرکز و اطراف شهرهای بزرگ این کشور ممنوع کند.
تصمیم دولت بر این است تا در 9 شهر مهم این کشور رفت و آمد خودروهای آلاینده را ممنوع کند یا از آنها مالیات روزانه دریافت کند و این در حالی است که در 25 شهر دیگر نیز برای کامیونها و تاکسیها قوانین مشابه وضع خواهد شد.
در آینده رانندگان خودروهای دیزلی با جریمههای بیشتری رو به رو خواهند شد
به گفته "صادق خان"، شهردار لندن، از سال 2019 خودرو با آلایندگی بالا، در صورت ورود به بخشهای اصلی شهر باید هزینه اضافه به مبلغ 12.5 یورو بپردازند.
دلیل این برخورد سفت و سخت انگلستان با خودروهای دیزلی به این خاطر است که تقریبا به مدت یک دهه نخست وزیر این کشور، بهای زیادی به این خودروها داد و پیامدهایی همچون آلایندگی را در نظر نگرفت و به همین دلیل لندن و سایر شهرهای بزرگ این کشور، اکنون جزء آلوده ترین شهرهای جهان قلم داد میشوند.
در چند وقت اخیر حدود 300 پرستار و دکتر با تشکیل یک کمپین، خواستار بررسی ضررهای ناشی از آلودگی خودروهای دیزلی و برخورد با خودروهای آلاینده شدند.
بر اساس گفتههای شهردار لندن، این قوانین در تاریخ 23 اکتبر 2017 (مصادف با اول آبان 1396) به بعد، از روز دوشنبه تا جمعه، از ساعت 7 صبح تا 6 بعد از ظهر در این شهر اجرا خواهد شد.
بر اساس گفتههای آندریا لیدسام، معاون محیط زیست انگلستان، انتظار میرود تا اواخر این هفته تصمیمات جدی درباره خودروهای دیزلی گرفته شود.
دولت انگلستان قصد دارد تا رفت و آمد خودروهای تجاری و سواری دیزلی را در مرکز و اطراف شهرهای بزرگ این کشور ممنوع کند.
تصمیم دولت بر این است تا در 9 شهر مهم این کشور رفت و آمد خودروهای آلاینده را ممنوع کند یا از آنها مالیات روزانه دریافت کند و این در حالی است که در 25 شهر دیگر نیز برای کامیونها و تاکسیها قوانین مشابه وضع خواهد شد.
در آینده رانندگان خودروهای دیزلی با جریمههای بیشتری رو به رو خواهند شد
به گفته "صادق خان"، شهردار لندن، از سال 2019 خودرو با آلایندگی بالا، در صورت ورود به بخشهای اصلی شهر باید هزینه اضافه به مبلغ 12.5 یورو بپردازند.
دلیل این برخورد سفت و سخت انگلستان با خودروهای دیزلی به این خاطر است که تقریبا به مدت یک دهه نخست وزیر این کشور، بهای زیادی به این خودروها داد و پیامدهایی همچون آلایندگی را در نظر نگرفت و به همین دلیل لندن و سایر شهرهای بزرگ این کشور، اکنون جزء آلوده ترین شهرهای جهان قلم داد میشوند.
در چند وقت اخیر حدود 300 پرستار و دکتر با تشکیل یک کمپین، خواستار بررسی ضررهای ناشی از آلودگی خودروهای دیزلی و برخورد با خودروهای آلاینده شدند.
بر اساس گفتههای شهردار لندن، این قوانین در تاریخ 23 اکتبر 2017 (مصادف با اول آبان 1396) به بعد، از روز دوشنبه تا جمعه، از ساعت 7 صبح تا 6 بعد از ظهر در این شهر اجرا خواهد شد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها