کد خبر:
۵۲۰۲۱ ۱۳:۰۸
۱۳۹۶/۰۱/۱۴
فورد دوباره خودروهای خود را فراخواند
پدال نیوز: شرکت خودروسازی فورد میگوید حدود 50 هزار وانتبار مدل اف-250 را در آمریکا و کانادا فرخوانده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، شرکت خودروسازی فورد میگوید حدود 50 هزار وانتبار مدل اف-250 را در آمریکا و کانادا فرخوانده است.
علت این فراخوانی که خودروهای "دنده اتوماتیک" را شامل میشود، نقص فنی در حالت "پارک" این خودروها اعلام شده است.
این شرکت در اطلاعیهای گفته است به مالکان این وانتبارهای تولید شده در سال 2017 هشدار داده شده که در هنگام استفاده از حالت "پارک" از ترمز دستی استفاده کنند چون ممکن است در غیر اینصورت خودرو به حرکت ادامه دهد.
فورد البته از موارد منجر به تصادف یا جراحت که مرتبط با این نقص فنی باشد اظهار بیاطلاعی کرده است. این سومین باری است که طی یک هفته گذشته شرکت فورد خودروهای خود را به دلیل نقص فنی فرا میخواند.
چهار روز پیش حدود 211 هزار خودروی این شرکت در شمال آمریکا به دلیل نقص احتمالی در "چفت در" فراخوانده شدند. در مورد دیگر، این شرکت آمریکایی حدود 360 هزار خودرو را در شمال آمریکا و اروپا و به دلیل احتمال "خطر آتش سوزی" در موتور فراخوانده بود. به گفته این خودروساز حدود 29 مورد آتش سوزی مرتبط با این نقص گزارش شده بود.
شرکت فورد اخیرا گفته است حدود یک میلیارد و دویست میلیون دلار برای ارتقای سه کارخانه تولیدی در مقر این شرکت در میشیگان آمریکا، هزینه خواهد کرد.
این در حالی است که حدود سه ماه پیش این غول خودروسازی در آمریکا با فشار دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور برنامه ساخت و راهاندازی کارخانه تولید خودرو در مکزیک را لغو کرد. این شرکت یک میلیارد و ششصد میلیون دلاربرای این پروژه کنار گذاشته بود.
علت این فراخوانی که خودروهای "دنده اتوماتیک" را شامل میشود، نقص فنی در حالت "پارک" این خودروها اعلام شده است.
این شرکت در اطلاعیهای گفته است به مالکان این وانتبارهای تولید شده در سال 2017 هشدار داده شده که در هنگام استفاده از حالت "پارک" از ترمز دستی استفاده کنند چون ممکن است در غیر اینصورت خودرو به حرکت ادامه دهد.
فورد البته از موارد منجر به تصادف یا جراحت که مرتبط با این نقص فنی باشد اظهار بیاطلاعی کرده است. این سومین باری است که طی یک هفته گذشته شرکت فورد خودروهای خود را به دلیل نقص فنی فرا میخواند.
چهار روز پیش حدود 211 هزار خودروی این شرکت در شمال آمریکا به دلیل نقص احتمالی در "چفت در" فراخوانده شدند. در مورد دیگر، این شرکت آمریکایی حدود 360 هزار خودرو را در شمال آمریکا و اروپا و به دلیل احتمال "خطر آتش سوزی" در موتور فراخوانده بود. به گفته این خودروساز حدود 29 مورد آتش سوزی مرتبط با این نقص گزارش شده بود.
شرکت فورد اخیرا گفته است حدود یک میلیارد و دویست میلیون دلار برای ارتقای سه کارخانه تولیدی در مقر این شرکت در میشیگان آمریکا، هزینه خواهد کرد.
این در حالی است که حدود سه ماه پیش این غول خودروسازی در آمریکا با فشار دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور برنامه ساخت و راهاندازی کارخانه تولید خودرو در مکزیک را لغو کرد. این شرکت یک میلیارد و ششصد میلیون دلاربرای این پروژه کنار گذاشته بود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش