کد خبر:
۵۱۹۷۵ ۱۰:۱۴
۱۳۹۶/۰۱/۱۴
ارتقاء کیفیت باید اولویت اصلی خودروسازان در سال 96 باشد
حمایت مشروط خانه ملت از خودروسازان داخلی
پدال نیوز: نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی معتقد است که در سال 96 خودروسازان باید ارتقاء کیفی تولیدات را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.
به گزارش "پدال نیوز"
به گزارش پایگاه خبری پدال نیوز؛ داریوش اسماعیلی اظهار داشت : انتظار می رود در سال جدید، شاهد تحول کیفی در صنعت خودرو باشیم البته مجلس نیز همواره حامی خودروسازان بوده و در این زمینه شرکتها را یاری خواهد نمود.
وی با اشاره به نام گذاری امسال و تاکید مجددا رهبری بر تولید و اشتغال در کشور خاطر نشان کرد : با توجه به اظهارات مقام معظم رهبری و در راستای موضوع اقتصاد مقاومتی آن چه که امکان تولید در کشور دارد نباید مشابه خارجی آن وارد شود. با توجه به طرح چنین مباحثی ،بی شک میدان وسیعی برای شرکتهای خودروسازان باز شده است.
وی تصریح کرد : البته خودروسازان باید از این موقعیت استفاده نمایند نه اینکه این موضوع بستری برای سوء استفاده شرکتها را فراهم نماید.
وی گفت : خودروسازان باید در سال جدید و در راستای توجه به تولید ، نسبت به ارتقای کیفیت خودروها اقدام نمایند. در صورتی که چنین اقدامی توسط شرکتها صورت گیرد قطعا مجلس و کمیسیون صنایع و معادن نیز حمایت جدی تری را از خودروسازان خواهد نمود.
وی در ادامه با گلایه از افزایش تردد خودروهای چینی در کشور تصریح کرد : متاسفانه آمار خودروهای چینی در کشور افزایش یافته است و قطعا سوالی که مطرح است اینکه چرا باید چنین جریانی رخ دهد. بی تردید مهمترین دلیل آن کیفیت و قیمت مناسب تر این خودروها در مقایسه با سایر تولیدات موجود در بازار است.
نماینده د نماینده سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : در صورتی که مردم از کیفیت خودروهای ساخت داخل رضایت داشتند به سمت خودروهای چینی ، روی نمی آورند.
اسماعیلی تاکید کرد : چنانچه امسال ،اشتغال پایداری در صنعت خودرو ایجاد شود، عمده تمرکز خودروسازان باید در جهت افزایش کیفیت باشد و و همزمان دولت نیزاز ورود بی رویه خودروهای خارجی به خصوص خودروهای فاقد برند خوب و کم کیفیت جلوگیری نماید.
وی همچنین بر لزوم طراحی خودروی ملی در کشور تاکید کرد و گفت : انتظار می رود در سال جدید شاهد طراحی و تولید خودروی ملی در کشور باشیم.
وی در ادامه به موضوع تعرفه واردات پرداخت و اظهار داشت : با کیفیت موجود نباید تعرفه واردات در سال جدید تغییر کند در صورتی که تعرفه واردات بی رویه افزایش یابد و خودروسازان داخلی بی رقیب بمانند شرکتها نه تنها کیفیت را بالا نخواهند برد بلکه شاهد افت کیفیت خواهیم بود.
وی گفت : چنانچه خودروسازان نسبت به افزایش کیفیت تولیدات تلاش جدی نمایند قطعا می توان نسبت به میزان تعرفه ها بازنگری جدی نموده و نسبت به افزایش آنها اقدام نمود.
وی خاطر نشان کرد : اینکه بهانه ای برای خودروسازان باشد که تعرفه ها را افزایش دهیم و از سویی شرکتها نسبت به کیفیت ها تلاشی نکنند قطعا به نفع صنعت خودرو نخواهد بود. خبر خودرو
به گزارش پایگاه خبری پدال نیوز؛ داریوش اسماعیلی اظهار داشت : انتظار می رود در سال جدید، شاهد تحول کیفی در صنعت خودرو باشیم البته مجلس نیز همواره حامی خودروسازان بوده و در این زمینه شرکتها را یاری خواهد نمود. وی با اشاره به نام گذاری امسال و تاکید مجددا رهبری بر تولید و اشتغال در کشور خاطر نشان کرد : با توجه به اظهارات مقام معظم رهبری و در راستای موضوع اقتصاد مقاومتی آن چه که امکان تولید در کشور دارد نباید مشابه خارجی آن وارد شود. با توجه به طرح چنین مباحثی ،بی شک میدان وسیعی برای شرکتهای خودروسازان باز شده است.
وی تصریح کرد : البته خودروسازان باید از این موقعیت استفاده نمایند نه اینکه این موضوع بستری برای سوء استفاده شرکتها را فراهم نماید.
وی گفت : خودروسازان باید در سال جدید و در راستای توجه به تولید ، نسبت به ارتقای کیفیت خودروها اقدام نمایند. در صورتی که چنین اقدامی توسط شرکتها صورت گیرد قطعا مجلس و کمیسیون صنایع و معادن نیز حمایت جدی تری را از خودروسازان خواهد نمود.
وی در ادامه با گلایه از افزایش تردد خودروهای چینی در کشور تصریح کرد : متاسفانه آمار خودروهای چینی در کشور افزایش یافته است و قطعا سوالی که مطرح است اینکه چرا باید چنین جریانی رخ دهد. بی تردید مهمترین دلیل آن کیفیت و قیمت مناسب تر این خودروها در مقایسه با سایر تولیدات موجود در بازار است.
نماینده د نماینده سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : در صورتی که مردم از کیفیت خودروهای ساخت داخل رضایت داشتند به سمت خودروهای چینی ، روی نمی آورند.
اسماعیلی تاکید کرد : چنانچه امسال ،اشتغال پایداری در صنعت خودرو ایجاد شود، عمده تمرکز خودروسازان باید در جهت افزایش کیفیت باشد و و همزمان دولت نیزاز ورود بی رویه خودروهای خارجی به خصوص خودروهای فاقد برند خوب و کم کیفیت جلوگیری نماید.
وی همچنین بر لزوم طراحی خودروی ملی در کشور تاکید کرد و گفت : انتظار می رود در سال جدید شاهد طراحی و تولید خودروی ملی در کشور باشیم.
وی در ادامه به موضوع تعرفه واردات پرداخت و اظهار داشت : با کیفیت موجود نباید تعرفه واردات در سال جدید تغییر کند در صورتی که تعرفه واردات بی رویه افزایش یابد و خودروسازان داخلی بی رقیب بمانند شرکتها نه تنها کیفیت را بالا نخواهند برد بلکه شاهد افت کیفیت خواهیم بود.
وی گفت : چنانچه خودروسازان نسبت به افزایش کیفیت تولیدات تلاش جدی نمایند قطعا می توان نسبت به میزان تعرفه ها بازنگری جدی نموده و نسبت به افزایش آنها اقدام نمود.
وی خاطر نشان کرد : اینکه بهانه ای برای خودروسازان باشد که تعرفه ها را افزایش دهیم و از سویی شرکتها نسبت به کیفیت ها تلاشی نکنند قطعا به نفع صنعت خودرو نخواهد بود. خبر خودرو
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها