کد خبر:
۵۰۹۷۷ ۱۴:۴۱
۱۳۹۵/۱۲/۲۸
ثبت روزانه یک میلیون تردد در مازندران
پدال نیوز- فرمانده انتظامی استان مازندران با اعلام اینکه این استان با یک میلیون تردد رتبه سوم را طی دو روز گذشته از نظر میزان تردد در کشور به خود اختصاص داده است، گفت: این روند در روزهای آینده افزایش پیدا میکند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از فارس ، محمود میرفیضی صبح امروز در مراسم افتتاح قرارگاه نوروزی در ساری با اشاره به اینکه 220 مقر انتظامی در سطح استان مازندران فعال شده است، اظهار کرد: بیش از 7 هزار نیرو برای ارائه خدمات امنیتی انتظامی در سطح استان آماده همکاری هستند.
فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه علاوه بر همکاران انتظامی شرکتهای انتظامی هم در سطح استان فعال هستند، افزود: برنامهریزی برای ارائه مشاوره فرهنگی نیز در دستور کار بوده و مددکارها و مشاور فرهنگی برای این ایام پیشبینی شده است.
وی با اعلام اینکه مازندران با یکمیلیون تردد رتبه سوم را طی دو روز گذشته در اختیار دارد، گفت: این روند در روزهای آینده افزایش پیدا میکند.
میرفیضی خاطرنشان کرد: قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی در 22 شهرستان در حال فعالیت است و ساماندهی گشت انتظامی و راهور در دستور کار بوده و برای ارائه خدماترسانی در سواحل 153 ایستگاه پیشبینی شده است.
وی با بیان اینکه میزان فوتی ثبتشده در استان دو فوتی در هر روز بود، افزود: در روزهای اخیر دو تصادف منجر به فوت در داخل شهر و بیرون اتفاق افتاده است.
فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم با توجه به افزایش سفر میزان تصادفات از میانگینهای موجود کمتر باشد این امر منوط به رعایت قوانین و مقررات است.
فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه علاوه بر همکاران انتظامی شرکتهای انتظامی هم در سطح استان فعال هستند، افزود: برنامهریزی برای ارائه مشاوره فرهنگی نیز در دستور کار بوده و مددکارها و مشاور فرهنگی برای این ایام پیشبینی شده است.
وی با اعلام اینکه مازندران با یکمیلیون تردد رتبه سوم را طی دو روز گذشته در اختیار دارد، گفت: این روند در روزهای آینده افزایش پیدا میکند.
میرفیضی خاطرنشان کرد: قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی در 22 شهرستان در حال فعالیت است و ساماندهی گشت انتظامی و راهور در دستور کار بوده و برای ارائه خدماترسانی در سواحل 153 ایستگاه پیشبینی شده است.
وی با بیان اینکه میزان فوتی ثبتشده در استان دو فوتی در هر روز بود، افزود: در روزهای اخیر دو تصادف منجر به فوت در داخل شهر و بیرون اتفاق افتاده است.
فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم با توجه به افزایش سفر میزان تصادفات از میانگینهای موجود کمتر باشد این امر منوط به رعایت قوانین و مقررات است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها