آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۵۰۳۴۲
۱۲:۴۶
۱۳۹۵/۱۲/۲۱
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا:

بهترین قرارداد خودرویی را سایپا بست

پدال نیوز: با توجه به پارامترها و شرایط جدیدی که در قرارداد همکاری با سیتروئن در نظر گرفتیم فکر می کنم بهترین قرار داد صنعت خودروسازی را بسته ایم.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، مهدی جمالی مدیر عامل شرکت سایپا در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو گفت: در بهمن ماه و در همایش بین المللی خودرو فرصت خوبی به وجود آمد تا مجددا خود را ارزیابی کنیم و فعالیت هایی که در یکسال گذشته اتفاق افتاده است را با وسواس بیشتری بررسی کرده و برای آینده برنامه ریزی کنیم.
 
وی ادامه داد: یکی از رویکردهای صنعت خودروسازی بعد از برجام، افزایش همکاری مشترک با شرکت های بزرگ خودروسازی جهان بود و خوشبختانه در سال جاری خودروسازان ایرانی تعامل خوبی با برندهای جهانی داشتند.
 
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: ما تلاش کردیم با مطالعه فرصت ها و تهدید های احتمالی در همکاری های جدید، مدلی را طراحی کنیم که با تغییر احتمالی شرایط کشور، به تهدید تبدیل نشود و در واقع سرمایه گذاری مشترک تهدیدی برای آینده نباشد.
 
وی با اشاره به این مطلب که تجارب قبلی به خوبی نشان داد که اگر همه جوانب دیده نشود با تغییر وضعیت، ممکن است با مشکل رو به رو شویم اظهار داشت: در مدل جدید همکاری با سیتروئن یک شرکت جوینت ونچر تشکیل دادیم و در این همکاری طرف خارجی متعهد شد تا 50 درصد قیمت کارشناسی سایت کاشان را به عنوان آورده به ما پرداخت کند.
 
جمالی افزود: در قدم بعدی باید در سرمایه گذاری 300 میلیون یورویی بر روی این سایت نیز مشارکت داشته باشند. برخلاف آن چیزی که گفته می شود، کل همکاری با سیتروئن در مورد سایت کاشان، به هیچ عنوان مدل فروش سایت نبوده و تنها یک سرمایه گذاری است که خوشبختانه باعث تعریف و شکل گیری منافع مشترکی میان ما و سیتروئن شد.
 
وی با تاکید بر این مطلب که  بسیاری از خودروسازان جهانی با همین مدل شراکت توانسته اند فعالیت و محصولات خود را توسعه دهند، گفت: در همکاری با سیتروئن پارامترهای جدید به قرارداد همکاری اضافه کردیم مثل صادرات 30 درصد محصول تولیدی در سایپا کاشان توسط شبکه جهانی فروش سیتروئن که این اتفاق بسیار خوشایند خواهد بود.
 
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: مشارکت در صادرات محصول تولیدی فرصت خوبی برای صنعت ایران است چرا که هم می توانیم به بازار های دیگر راه پیدا کنیم و هم به دلیل داخلی سازی 40 درصدی این محصولات که جزو همان پارامترهای اضافه شده است، قطعه سازان ما هم موفق به حضور در بازارهای بین المللی می شوند.
گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو