قناعتی در واکنش به صحبت های فرماندار تهران
پدال نیوز قناعتی در واکنش به صحبت های فرماندار تهران گفت: شورا کرایه ها را افزایش نمی دهد اما دولت کمک کند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای تهران در واکنش به صحبت های فرماندار تهران مبنی بر رد مصوبه شورا درخصوص افزایش کرایه های حمل و نقل در سال آینده اظهار کرد: اگر قانون این اختیار را به فرماندار داده است، حتماً در ازای این اختیارات، تمهیداتی را نیز دیده است. در حال حاضر 70 درصد از اتوبوس های شهر تهران زیرمجموعه شرکت های خصوصی هستند و این سوال مطرح می شود که چه نهاد و ارگانی باید افزایش هزینه های حمل و نقل را بپردازد!؟
قناعتی اضافه کرد: در پایان هر سال، شرورای شهر تهران لایحه افزایش کرایه حمل و نقل را که از سوی شهرداری ارسال می شود بررسی و در نهایت سعی می کند میزان افزایش کرایه ها را به صورت معقول تأیید و به صورت مصوبه به فرمانداری ارسال کند.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: امسال نیز همین شیوه و روش در خصوص افزایش کرایه های حمل و نقل، اعم از مترو و اتوبوس صورت گرفت و در هفته آینده نیز میزان کرایه های تاکسی در سال 96 مشخص می شود.
وی اضافه کرد: شورای شهر هیچ اصراری بر افزایش کرایه های حمل و نقل ندارد، اما باید تمهیداتی از سوی دولت برای جبران هزینه های حمل و نقل صورت بگیرد.
قناعتی با انتقاد از عملکرد دولت در بخش حمل و نقل عمومی گفت:متاسفانه دولت سهم خود را در هزینه های حمل و نقل پرداخت نمی کند و همین امر باعث شده است که مشکلاتی برای شهرداری تهران به وجود آید.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: ما تا پایان مهلت قانونی منتظر پاسخ مکتوب فرمانداری در خصوص کرایه های حمل و نقل عمومی در سال آتی خواهیم ماند و بعد از آن تصمیم گیری خواهیم کرد.
قناعتی اضافه کرد: در پایان هر سال، شرورای شهر تهران لایحه افزایش کرایه حمل و نقل را که از سوی شهرداری ارسال می شود بررسی و در نهایت سعی می کند میزان افزایش کرایه ها را به صورت معقول تأیید و به صورت مصوبه به فرمانداری ارسال کند.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: امسال نیز همین شیوه و روش در خصوص افزایش کرایه های حمل و نقل، اعم از مترو و اتوبوس صورت گرفت و در هفته آینده نیز میزان کرایه های تاکسی در سال 96 مشخص می شود.
وی اضافه کرد: شورای شهر هیچ اصراری بر افزایش کرایه های حمل و نقل ندارد، اما باید تمهیداتی از سوی دولت برای جبران هزینه های حمل و نقل صورت بگیرد.
قناعتی با انتقاد از عملکرد دولت در بخش حمل و نقل عمومی گفت:متاسفانه دولت سهم خود را در هزینه های حمل و نقل پرداخت نمی کند و همین امر باعث شده است که مشکلاتی برای شهرداری تهران به وجود آید.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: ما تا پایان مهلت قانونی منتظر پاسخ مکتوب فرمانداری در خصوص کرایه های حمل و نقل عمومی در سال آتی خواهیم ماند و بعد از آن تصمیم گیری خواهیم کرد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش