اولین وانت بنز به آمریکا می رود
پدال نیوز: زمانی که مرسدس بنز با رونمایی دو پیکاپ کانسپت از تصمیم خود برای ورود به بازار پیکاپ ها خبر داد، یکی از مقامات این کمپانی آلمانی به اسم Volker Mornhinweg ادعا کرد که پیکاپ X کلاس در آمریکا ارایه نخواهد شد. 4
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، اما اکنون خبر می رسد که اشتوتگارتی ها با چرخشی 180 درجه در برنامه های خود تجدید نظر کرده و این پیکاپ احتمالا در آمریکا نیز به فروش خواهد رسید.
**آقای مورنین وگ که سمت مدیریت بخش ون های مرسدس بنز را بر عهده دارد، اخیرا در مصاحبه ای با سایت Automotive News گفته: "در سال گذشته بازار پیکاپ های سایز متوسط کمی جان گرفته و جنرال موتورز در حال ارایه یک محصول جدید در این سگمنت است
** ما تحولات موجود را به دقت زیر نظر گرفته و در زمان مناسب تصمیم خواهیم گرفت."
**شاید مقامات مرسدس بنز از همان ابتدا می دانستند که محدود کردن بازار X کلاس چندان ایده خوبی نیست، زیرا ایالات متحده آمریکا بزرگ ترین بازار خودروهای پیکاپ بوده و مردم این کشور علاقه عجیبی به این دسته از اتومبیل ها دارند.
**طبق خبرهای قبلی X کلاس قرار بود فقط در اروپا، آمریکای لاتین، آفریقای جنوبی و استرالیا ارایه شود.
**به گفته آقای مورنین وگ، در صورت تصمیم قطعی مدیران مرسدس بنز برای فروش X کلاس در آمریکا، این کمپانی در تنگنا قرار خواهد گرفت؛ زیرا ظرفیت تولید کارخانه های مرسدس در آرژانتین محدود بوده و باید سایت جدیدی در آمریکا برای تولید پیکاپ X کلاس راه اندازی شود.
**شایان ذکر است با توجه به اطلاعات موجود پیکاپ مرسدس به موتور V6 توربو دیزل و سیستم 4Matic (چهار چرخ متحرک) مجهز خواهد شد،.
**جعبه دنده کمکی و دو قفل دیفرانسیل بخش دیگری از ویژگی های X کلاس هستند. این پیکاپ لوکس توانایی حمل 1.1 تن بار را داشته و قادر خواهد بود محموله ای به وزن 3.5 تن را به دنبال خود بکشد.
منبع: دیجیاتو
**آقای مورنین وگ که سمت مدیریت بخش ون های مرسدس بنز را بر عهده دارد، اخیرا در مصاحبه ای با سایت Automotive News گفته: "در سال گذشته بازار پیکاپ های سایز متوسط کمی جان گرفته و جنرال موتورز در حال ارایه یک محصول جدید در این سگمنت است
** ما تحولات موجود را به دقت زیر نظر گرفته و در زمان مناسب تصمیم خواهیم گرفت."
**شاید مقامات مرسدس بنز از همان ابتدا می دانستند که محدود کردن بازار X کلاس چندان ایده خوبی نیست، زیرا ایالات متحده آمریکا بزرگ ترین بازار خودروهای پیکاپ بوده و مردم این کشور علاقه عجیبی به این دسته از اتومبیل ها دارند.
**طبق خبرهای قبلی X کلاس قرار بود فقط در اروپا، آمریکای لاتین، آفریقای جنوبی و استرالیا ارایه شود.
**به گفته آقای مورنین وگ، در صورت تصمیم قطعی مدیران مرسدس بنز برای فروش X کلاس در آمریکا، این کمپانی در تنگنا قرار خواهد گرفت؛ زیرا ظرفیت تولید کارخانه های مرسدس در آرژانتین محدود بوده و باید سایت جدیدی در آمریکا برای تولید پیکاپ X کلاس راه اندازی شود.
**شایان ذکر است با توجه به اطلاعات موجود پیکاپ مرسدس به موتور V6 توربو دیزل و سیستم 4Matic (چهار چرخ متحرک) مجهز خواهد شد،.
**جعبه دنده کمکی و دو قفل دیفرانسیل بخش دیگری از ویژگی های X کلاس هستند. این پیکاپ لوکس توانایی حمل 1.1 تن بار را داشته و قادر خواهد بود محموله ای به وزن 3.5 تن را به دنبال خود بکشد.
منبع: دیجیاتو
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها