کد خبر:
۴۹۳۵۱ ۱۵:۵۸
۱۳۹۵/۱۲/۰۹
اختصاصی پدال نیوز//
غول های خودروسازی ایران سه هزار میلیارد تومان حقوق پرداخت کردند
پدال نیوز: سه شرکت ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو با بیش از 37 هزار نفر نیرو در سال جاری بیش از 3 هزار و 100 میلیارد تومان حقوق و مزایای به کارکنان خود پرداخت کردند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پدال نیوز؛ در شرکت ایران خودرو در سال 95 ، 20 هزار و 659 نفر اشتغال داشتند که این تعداد در سال آینده با کاهش 71 نفری به 20 هزار و 588 نفر می رسد .
ایران خودرو بابت اشتغال این تعداد کارمند و کارگر سال جاری بیش از هزار و 874 میلیارد تومان حقوق پرداخت کرد که پیش بینی کرده این مقدار با رشد بیش از 12 درصدی حقوق و مزایا، در سال 96 به بیش از دو هزار میلیارد تومان برسد.
دومین شرکت بزرگ خودروسازی کشور هم در سال 95 ، 9 هزار 579 نفر تعداد کارکنانش را اعلام کرده بودکه پیش بینی کرده این تعداد در سال آینده بدون تغییر باقی بماند .
سایپا همچنین برای این تعداد نیرو در سال جاری بیش از 877 میلیارد تومان حقوق پرداخت کرد که این میزان پرداختی حقوق و دستمزد در سال آینده با رشد 14 درصدی به بیش از 1000میلیارد تومان می رسد .
اما پارس خودر که نسبت به دو شرکت فوق از تعداد کارکنان کمتری برخوردار است با 6 هزار و 690 نفر نیرو سال 1395 را به پایان می رساند و برای سال جدید هم پیش بینی کرده که این تعداد با 200 نفر افزایش به 6 هزار و 890 برسد .
همچنین پارس خودرو برای کارکنان خود در سال 95 ، بیش از 425 میلیارد تومان حقوق پرداخت کرد که در نظر دارد با رشد 17 درصدی این مقدار حقوق و مزایای کارکنان را در سال آینده به 499 میلیارد تومان افزایش می دهد .
ایران خودرو بابت اشتغال این تعداد کارمند و کارگر سال جاری بیش از هزار و 874 میلیارد تومان حقوق پرداخت کرد که پیش بینی کرده این مقدار با رشد بیش از 12 درصدی حقوق و مزایا، در سال 96 به بیش از دو هزار میلیارد تومان برسد.
دومین شرکت بزرگ خودروسازی کشور هم در سال 95 ، 9 هزار 579 نفر تعداد کارکنانش را اعلام کرده بودکه پیش بینی کرده این تعداد در سال آینده بدون تغییر باقی بماند .
سایپا همچنین برای این تعداد نیرو در سال جاری بیش از 877 میلیارد تومان حقوق پرداخت کرد که این میزان پرداختی حقوق و دستمزد در سال آینده با رشد 14 درصدی به بیش از 1000میلیارد تومان می رسد .
اما پارس خودر که نسبت به دو شرکت فوق از تعداد کارکنان کمتری برخوردار است با 6 هزار و 690 نفر نیرو سال 1395 را به پایان می رساند و برای سال جدید هم پیش بینی کرده که این تعداد با 200 نفر افزایش به 6 هزار و 890 برسد .
همچنین پارس خودرو برای کارکنان خود در سال 95 ، بیش از 425 میلیارد تومان حقوق پرداخت کرد که در نظر دارد با رشد 17 درصدی این مقدار حقوق و مزایای کارکنان را در سال آینده به 499 میلیارد تومان افزایش می دهد .
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها