مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا:
افزایش تولید شاه کلید موفقیت سایپا در سال 94
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در نشست نوروزی مدیران این گروه ضمن تشکر از هیات مذاکره کننده در لوزان و تلاش های انجام شده، کسب موفقیت در مذاکرات هسته ای را عاملی برای ایجاد شرایط بهتر در صنعت خودروسازی دانست و از همه مدیران این گروه خواست با استفاده از جو ایجاد شده در جهت افزایش تولید با سرعت بیشتری گام بردارند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از سایپا نیوز، نشست نوروزی مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با حضور مدیرعامل گروه، اعضای هیات مدیره، مدیران عامل شرکت های گروه ومعاونان و مدیران شرکت های گروه خودروسازی سایپا برگزار شد.
در این مراسم سعید مدنی، مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به گذر از شرایط سخت در صنعت خودرو گفت: با شرایط ایجاد شده در صنعت خودرو کشور و کاهش تولید در سال های گذشته، خوشبختانه با تلاش تمامی همکاران گروه از اسفند ماه سال 92 تا پایان سال 93 توانستیم شرایط جدیدی در گروه سایپا ایجاد کنیم که کسب این شرایط توسط گروه سایپا در کشور با وجود شرایط نامناسب سیاسی و اوضاع نامساعد کسب و کار و شرایط اقتصادی نشان از توانمندی گروه سایپا دارد.
وی با اشاره به برنامه افزایش تولید این گروه در سال 94 گفت: گروه سایپا باید امسال برنامه افزایش 40 درصدی تولید محصول را در دستور کار خود قرار دهد و این مستلزم برنامه ریزی و هماهنگی با قطعه سازان است و لذا باید پرداخت هایمان به قطعه سازان با برنامه ریزی و روند بهتری صورت گیرد.
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: خوشبختانه در مذاکرات هسته ای به نتایج خوبی دست یافته ایم و باید مراتب قدردانی و تشکر را از هیات مذاکره کننده و هیات دولت ابلاغ کنم چرا که نتیجه مذاکرات برای صنعت خودرو رهاورد بسیار زیادی خواهد داشت و باید از این فضای ایجاد شده با برنامه ریزی استفاده لازم را ببریم.
وی مساله خروج خودروسازان از انحصار را نشات گرفته از سلایق شخصی و بینش های ناصحیح بعضی از مسئولین در گذشته دانست و گفت: تمام مشکلات این صنعت به دلیل این است که در گذشته خودروسازی را مشمول انحصار کرده اند و خروج از انحصار به معنای افزایش قیمت محصول نیست بلکه در طولانی مدت قیمت خودرو کاهش خواهد یافت و باعث جذب سرمایه های سرگردان جامعه می شود .
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به سبد متنوع محصول در گروه سایپا گفت: در اوج بحران صنعت خودرو، تنوع محصول را در دستور کار قرار دادیم و در حال حاضر محصولات مختلف و فول CKD از محصولات رنو، نیسان و کیا را در حال تولید داریم که باید ساخت داخل این محصولات را در دستور کار قرار داد و در کنار تولید محصولات جدید داخلی بتوانیم از ظرفیت های خالی خود بهتر و بیشتر استفاده کنیم.
وی تصریح کرد: در خصوص فروش و خدمات پس از فروش باید تحولی ایجاد شود چرا که توقعات مردم بیشتر شده و ثابت نگه داشتن رضایت مشتریان یعنی عقب گرد و لذا باید شاخص ها مجددا تعریف شود و در افزایش رضایت مندی مشتریان دقت نظر شود بر همین اساس باید برنامه ریزی شود و در شش ماه اول سال 94 در شاخص رضایت مندی مشتریان حداقل سه رتبه افزایش داشته باشیم.
در این مراسم سعید مدنی، مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به گذر از شرایط سخت در صنعت خودرو گفت: با شرایط ایجاد شده در صنعت خودرو کشور و کاهش تولید در سال های گذشته، خوشبختانه با تلاش تمامی همکاران گروه از اسفند ماه سال 92 تا پایان سال 93 توانستیم شرایط جدیدی در گروه سایپا ایجاد کنیم که کسب این شرایط توسط گروه سایپا در کشور با وجود شرایط نامناسب سیاسی و اوضاع نامساعد کسب و کار و شرایط اقتصادی نشان از توانمندی گروه سایپا دارد.
وی با اشاره به برنامه افزایش تولید این گروه در سال 94 گفت: گروه سایپا باید امسال برنامه افزایش 40 درصدی تولید محصول را در دستور کار خود قرار دهد و این مستلزم برنامه ریزی و هماهنگی با قطعه سازان است و لذا باید پرداخت هایمان به قطعه سازان با برنامه ریزی و روند بهتری صورت گیرد.
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: خوشبختانه در مذاکرات هسته ای به نتایج خوبی دست یافته ایم و باید مراتب قدردانی و تشکر را از هیات مذاکره کننده و هیات دولت ابلاغ کنم چرا که نتیجه مذاکرات برای صنعت خودرو رهاورد بسیار زیادی خواهد داشت و باید از این فضای ایجاد شده با برنامه ریزی استفاده لازم را ببریم.
وی مساله خروج خودروسازان از انحصار را نشات گرفته از سلایق شخصی و بینش های ناصحیح بعضی از مسئولین در گذشته دانست و گفت: تمام مشکلات این صنعت به دلیل این است که در گذشته خودروسازی را مشمول انحصار کرده اند و خروج از انحصار به معنای افزایش قیمت محصول نیست بلکه در طولانی مدت قیمت خودرو کاهش خواهد یافت و باعث جذب سرمایه های سرگردان جامعه می شود .
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به سبد متنوع محصول در گروه سایپا گفت: در اوج بحران صنعت خودرو، تنوع محصول را در دستور کار قرار دادیم و در حال حاضر محصولات مختلف و فول CKD از محصولات رنو، نیسان و کیا را در حال تولید داریم که باید ساخت داخل این محصولات را در دستور کار قرار داد و در کنار تولید محصولات جدید داخلی بتوانیم از ظرفیت های خالی خود بهتر و بیشتر استفاده کنیم.
وی تصریح کرد: در خصوص فروش و خدمات پس از فروش باید تحولی ایجاد شود چرا که توقعات مردم بیشتر شده و ثابت نگه داشتن رضایت مشتریان یعنی عقب گرد و لذا باید شاخص ها مجددا تعریف شود و در افزایش رضایت مندی مشتریان دقت نظر شود بر همین اساس باید برنامه ریزی شود و در شش ماه اول سال 94 در شاخص رضایت مندی مشتریان حداقل سه رتبه افزایش داشته باشیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها