نماینده ورامین:
متروی تهران - ورامین هرچه سریعتر راه اندازی شود
پدال نیوز- نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی خواستار راه اندازی هرچه سریعتر متروی تهران - ورامین شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، سید حسین نقوی حسینی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) اظهار کرد: راه اندازی هر چه سریعتر متروی تهران به ورامین یکی از درخواستهای اساسی مردم از دولت است، روزانه یکصد هزار وسیله نقلیه از ورامین به سمت تهران میآیند، لذا باید با ریل گذاری بخشی از این جمعیت را کاهش داد و علاوه بر آن از این طریق برای ترافیک تهران و کاهش آلودگی هوای آن قدمی برداشت.
وی افزود: افزایش قیمتها و گرانی در شب عید لجام گسیخته است. لذا دولت با توجه به رکود اقتصادی و کاهش درآمد چارهای برای این معضل بیندیشد و نظارت بیشتری بر قیمتها داشته باشد و با حمایت از نیازمندان برای شب عید آنها فکری کند.
این نماینده مجلس اضافه کرد: عدم تکمیل پروژه راه ورامین به آب باریک و ورامین به جوادآباد تاکنون 25 نفر کشته به جای گذاشته است که متاسفانه یکی از این کشتهها پدر یک شهید مدافع حرم بود و این موضوع باعث رنجش مردم منطقه شده است، لذا تاکید دارم هر چه زودتر این پروژه را به اتمام رسانده و بیش از این باعث مرگ و میر مردم نشوید.
نقوی حسینی ادامه داد: انتقال خط فاز دوم فاضلاب جنوب تهران را به ازای آبی که از دشتهای ورامین برای سیراب کردن مردم تهران برداشت میشود قول وزیر نیرو به مردم ورامین است لذا امیدواریم این قول هرچه سریع تر محقق شود.
وی در پایان گفت: از دولت می خواهیم به فریاد بازنشستگان خدمات درمانی نیروهای مسلح و تامین اجتماعی برسد.
وی افزود: افزایش قیمتها و گرانی در شب عید لجام گسیخته است. لذا دولت با توجه به رکود اقتصادی و کاهش درآمد چارهای برای این معضل بیندیشد و نظارت بیشتری بر قیمتها داشته باشد و با حمایت از نیازمندان برای شب عید آنها فکری کند.
این نماینده مجلس اضافه کرد: عدم تکمیل پروژه راه ورامین به آب باریک و ورامین به جوادآباد تاکنون 25 نفر کشته به جای گذاشته است که متاسفانه یکی از این کشتهها پدر یک شهید مدافع حرم بود و این موضوع باعث رنجش مردم منطقه شده است، لذا تاکید دارم هر چه زودتر این پروژه را به اتمام رسانده و بیش از این باعث مرگ و میر مردم نشوید.
نقوی حسینی ادامه داد: انتقال خط فاز دوم فاضلاب جنوب تهران را به ازای آبی که از دشتهای ورامین برای سیراب کردن مردم تهران برداشت میشود قول وزیر نیرو به مردم ورامین است لذا امیدواریم این قول هرچه سریع تر محقق شود.
وی در پایان گفت: از دولت می خواهیم به فریاد بازنشستگان خدمات درمانی نیروهای مسلح و تامین اجتماعی برسد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها