ب ام و به مسابقات فرمول یک برمی گردد؟
پدال نیوز: برخلاف همهی امیدها برای بازگشت BMW به مسابقات فرمول یک، این شرکت بهتازگی اعلام کرده است که قصدی برای بازگشت به این تورنمنت ندارد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، پس از انتخاب مجموعهی Liberty Media بهعنوان مالک جدید مسابقات فرمول یک، امیدهای زیادی برای بازگشت خودروسازان قدیمی به بالاترین سطح از مسابقات اتومبیلرانی وجود دارد. انتظار میرود خودروسازانی که هماینک در فرمول یک فعالیتی ندارند، بعد از سال ۲۰۲۰ و تغییر قوانین موتورها وارد این مسابقات شوند. فدراسیون بینالمللی اتومبیلرانی امیدوار است فورد و BMW ازجمله خودروسازان حاضر در این مسابقات باشند.
بی ام دبلیو آخرین بار در حدفاصل سالهای ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۹ در مسابقات فرمول یک شرکت کرد؛ اما پس از آن سال به خاطر تمرکز بر سایر مسابقات اتومبیلرانی، از این تورنمنت کنارهگیری کرد. BMW از آن سال به بعد هرگونه تصمیم برای ورود مجدد به مسابقات فرمول یک را رد کرده و تأکید داشته است که به برنامههای کنونی خود برای حضور در مسابقات DTM و GT پایبند است.
غول خودروساز آمریکایی، فورد، در اوایل این ماه اعلام کرد بازگشت مجدد به فرمول یک در دستور کار این مجموعه نیست و دلیل اصلی این غیبت، وجود هزینههای سرسامآور این تورنمنت است.
بی ام دبلیو در پاسخ به سؤالات مطرحشده، اعلام کرد:
تصمیم ما برای خروج از مسابقات فرمول یک در سال ۲۰۰۹، یک تصمیم راهبردی و بلندمدت از سوی شرکت بود. ما میخواستیم برخی از منابع مصرفی در فرمول یک را صرف تحقیق و توسعه برای پیشرانههای جایگزین کنیم.
ما جایگاه خود را بهعنوان یک خودروساز پیشرو درزمینهی خودروهای الکتریکی محکم کردیم. ما شاهد پیشرفت در دنیای موتور اسپرت هستیم، اما در حال حاضر برنامهای برای بازگشت به فرمول 1 نداریم.
BMW در حال حاضر در مسابقات DTM و GT حاضر است و قصد بازگشت به مسابقات لُمانز در دستهی GTE در سال ۲۰۱۸ دارد.
این مجموعه همچنین شریک فنی تیم Andretti در مسابقات Formula E بوده و در حال بررسی حضوری پرقدرت در سری مسابقات خودروهای الکتریکی فصل ۱۸-۲۰۱۹ است.
زومیت
بی ام دبلیو آخرین بار در حدفاصل سالهای ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۹ در مسابقات فرمول یک شرکت کرد؛ اما پس از آن سال به خاطر تمرکز بر سایر مسابقات اتومبیلرانی، از این تورنمنت کنارهگیری کرد. BMW از آن سال به بعد هرگونه تصمیم برای ورود مجدد به مسابقات فرمول یک را رد کرده و تأکید داشته است که به برنامههای کنونی خود برای حضور در مسابقات DTM و GT پایبند است.
غول خودروساز آمریکایی، فورد، در اوایل این ماه اعلام کرد بازگشت مجدد به فرمول یک در دستور کار این مجموعه نیست و دلیل اصلی این غیبت، وجود هزینههای سرسامآور این تورنمنت است.
بی ام دبلیو در پاسخ به سؤالات مطرحشده، اعلام کرد:
تصمیم ما برای خروج از مسابقات فرمول یک در سال ۲۰۰۹، یک تصمیم راهبردی و بلندمدت از سوی شرکت بود. ما میخواستیم برخی از منابع مصرفی در فرمول یک را صرف تحقیق و توسعه برای پیشرانههای جایگزین کنیم.
ما جایگاه خود را بهعنوان یک خودروساز پیشرو درزمینهی خودروهای الکتریکی محکم کردیم. ما شاهد پیشرفت در دنیای موتور اسپرت هستیم، اما در حال حاضر برنامهای برای بازگشت به فرمول 1 نداریم.
BMW در حال حاضر در مسابقات DTM و GT حاضر است و قصد بازگشت به مسابقات لُمانز در دستهی GTE در سال ۲۰۱۸ دارد.
این مجموعه همچنین شریک فنی تیم Andretti در مسابقات Formula E بوده و در حال بررسی حضوری پرقدرت در سری مسابقات خودروهای الکتریکی فصل ۱۸-۲۰۱۹ است.
زومیت
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها