کد خبر:
۴۷۲۱۹ ۱۶:۳۰
۱۳۹۵/۱۱/۱۶
شهردار اردبیل مطرح کرد؛
افزایش ۵ برابری خودروهای برفروب اردبیل
پدال نیوز- شهردار اردبیل از افزایش پنج برابری خودروهای برفروب شهرداری به دلیل افزایش حجم عملیات برفروبی در دو روز گذشته خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، حمید لطفاللهیان بعد از ظهر شنبه در تشریح اقدامات برفروبی شهرداری اردبیل طی روزهای اخیر تصریح کرد: در روزهای اول بارش شهرداری از 20 دستگاه خودرو استفاده میکرد که به دلیل افزایش حجم کار این تعداد به 100 دستگاه افزایش یافت.
وی افزود: در چهار منطقه شهری اردبیل به صورت 24 ساعته عملیات برفروبی انجام شد و در ابتدا معابر درجه یک، بعد معابر درجه دو و در نهایت کوچهها برفروبی شدند.
شهردار اردبیل با تقدیر از شهروندانی که در این مدت با شهرداری همکاری داشتند، اضافه کرد: برخی شهروندان در پارک خودرو در محل مناسب و همچنین جلوگیری از ریختن برف پشتبام در معابر عمومی همکاری مطلوبی داشتند.
لطفاللهیان افزود: با وجود توصیهها همچنان برخی شهروندان بیتوجه به ضرورتها بوده و به عنوان مثال قبل از تخلیه برف معابر، برف پشتبام خود را به معابر میریختند.
وی یکی از مشکلات شهرداری در این ایام را اصرار بیشازحد شهروندان به نمکپاشی دانست و افزود: متأسفانه نمکپاشی به آسفالت معابر و محیطزیست شهری صدمه وارد میسازد و ما موافق نمکپاشی به میزان قابلتوجه نیستیم.
شهردار اردبیل تأکید کرد: نمکپاشی هزینه سنگینی نداشته و اجرای آن نیز برای شهرداری چندان سنگین نیست اما به دلیل زیان وارده به اندازه لازم انجام میشود.
به گفته لطفاللهیان نمکپاشی موجب از بین رفتن آسفالت میشود و در ادامه در تابستان شهرداری ملزم میشود که نسبت به بهسازی و لکهگیری معابر که هزینه به مراتب قابلتوجهی دارد اقدام کند.
وی افزود: در وضعیت فعلی از مخلوط ماسه و نمک با ترکیب 40 درصد نمک و 60 درصد ماسه استفاده میشود و فرهنگ موجود در خصوص نمکپاشی نیازمند اصلاح و تغییر است.
وی افزود: در چهار منطقه شهری اردبیل به صورت 24 ساعته عملیات برفروبی انجام شد و در ابتدا معابر درجه یک، بعد معابر درجه دو و در نهایت کوچهها برفروبی شدند.
شهردار اردبیل با تقدیر از شهروندانی که در این مدت با شهرداری همکاری داشتند، اضافه کرد: برخی شهروندان در پارک خودرو در محل مناسب و همچنین جلوگیری از ریختن برف پشتبام در معابر عمومی همکاری مطلوبی داشتند.
لطفاللهیان افزود: با وجود توصیهها همچنان برخی شهروندان بیتوجه به ضرورتها بوده و به عنوان مثال قبل از تخلیه برف معابر، برف پشتبام خود را به معابر میریختند.
وی یکی از مشکلات شهرداری در این ایام را اصرار بیشازحد شهروندان به نمکپاشی دانست و افزود: متأسفانه نمکپاشی به آسفالت معابر و محیطزیست شهری صدمه وارد میسازد و ما موافق نمکپاشی به میزان قابلتوجه نیستیم.
شهردار اردبیل تأکید کرد: نمکپاشی هزینه سنگینی نداشته و اجرای آن نیز برای شهرداری چندان سنگین نیست اما به دلیل زیان وارده به اندازه لازم انجام میشود.
به گفته لطفاللهیان نمکپاشی موجب از بین رفتن آسفالت میشود و در ادامه در تابستان شهرداری ملزم میشود که نسبت به بهسازی و لکهگیری معابر که هزینه به مراتب قابلتوجهی دارد اقدام کند.
وی افزود: در وضعیت فعلی از مخلوط ماسه و نمک با ترکیب 40 درصد نمک و 60 درصد ماسه استفاده میشود و فرهنگ موجود در خصوص نمکپاشی نیازمند اصلاح و تغییر است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها