عقد سومین قرارداد خودرویی پساتحریم
پدال نیوز: سومین قرارداد خودرویی کشور در پساتحریم با شرکت هیوندایی کره کلید خورد. دو قرارداد پیشین با همکاری دو خودروساز بزرگ کشور و شرکت فرانسوی پژو – سیتروئن منعقد شد، این در شرایطی است که سومین قرارداد با شرکتی کرهای رقم خورده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر: سومین قرارداد خودرویی کشور در پساتحریم با شرکت هیوندایی کره کلید خورد. دو قرارداد پیشین با همکاری دو خودروساز بزرگ کشور و شرکت فرانسوی پژو – سیتروئن منعقد شد، این در شرایطی است که سومین قرارداد با شرکتی کرهای رقم خورده است.
در این زمینه روز گذشته مدیرعامل کرمان موتور در نشستی خبری قرارداد با هیوندایی را شامل سه قرارداد مجزا دانست و گفت: نخستین بخش این قرارداد شامل انتقال دانش فنی تولید خودرو و دیگری انتقال دانش فنی قطعهسازی است. سامان فیروزی سپس به قرارداد دوم اشاره کرد و گفت: در این بخش قرار است برای تامین قطعات خطوط تولید و برخی قطعات در تیراژ بالا، سرمایهگذاری صورت گیرد.
وی افزود: به منظور انتقال دانش فنی در حوزه قطعهسازی و ایجاد زنجیره تامین، با شرکت موبیس که شرکت تامین کننده قطعات شرکت هیوندایی است توافق کردهایم که با قطعهسازان ایرانی در ارگ جدید بم مشارکت داشته و قطعه بسازند. فیروزی ادامه داد: بخش سوم قرارداد، تضمین ارائه خدمات پس از فروش و انتقال دانش به روز بازاریابی خودرو است.
فیروزی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: براساس قرارداد کرمان موتور و هیوندایی، برنامهریزی شده برای سال 2017 سه خودرو i10 و i20 و اکسنت در کارخانه کرمان موتور در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید تولید و به بازار عرضه شود. وی گفت: پیشبینی شده از این سه مدل حدود 17 هزار و 200 دستگاه خودرو تولید شود.
در این زمینه روز گذشته مدیرعامل کرمان موتور در نشستی خبری قرارداد با هیوندایی را شامل سه قرارداد مجزا دانست و گفت: نخستین بخش این قرارداد شامل انتقال دانش فنی تولید خودرو و دیگری انتقال دانش فنی قطعهسازی است. سامان فیروزی سپس به قرارداد دوم اشاره کرد و گفت: در این بخش قرار است برای تامین قطعات خطوط تولید و برخی قطعات در تیراژ بالا، سرمایهگذاری صورت گیرد.
وی افزود: به منظور انتقال دانش فنی در حوزه قطعهسازی و ایجاد زنجیره تامین، با شرکت موبیس که شرکت تامین کننده قطعات شرکت هیوندایی است توافق کردهایم که با قطعهسازان ایرانی در ارگ جدید بم مشارکت داشته و قطعه بسازند. فیروزی ادامه داد: بخش سوم قرارداد، تضمین ارائه خدمات پس از فروش و انتقال دانش به روز بازاریابی خودرو است.
فیروزی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: براساس قرارداد کرمان موتور و هیوندایی، برنامهریزی شده برای سال 2017 سه خودرو i10 و i20 و اکسنت در کارخانه کرمان موتور در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید تولید و به بازار عرضه شود. وی گفت: پیشبینی شده از این سه مدل حدود 17 هزار و 200 دستگاه خودرو تولید شود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها