ایران خودرو و سایپا هیچ قراردادی با رنو نخواهند بست
پدال نیوز: وزیر صنعت،معدن و تجارت گفت: ایران خودرو و سایپا هیچ قراردادی با شرکت رنو نخواهند بست.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ از اقتصاد مقاومتی در صنعت تا تعامل میان صنعت و نظام بانکی امشب۹۹ بهمن در برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
محمدرضا نعمت زاده، درباره قرارداد رنو بیان کرد: درباره قرارداد رنو ما به این نتیجه رسیدیم که ممکن است تشدد آرا به زیان کشور تمام شود بنابراین سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برای مذاکره با رنو اقدام کرد.
وی در پاسخ به اینکه توجه این وزارت خانه معطوف به صنعت خودرو است؛ توضیح داد: خیر اینگونه نیست و ما همانقدر که به صنایع لبنی توجه می کنیم به خودرو هم اهمیت می دهیم.
نعمت زاده با اشاره به رشد بخش صنعت، تصریح کرد: صنعت خودرو یکی از پیشران های بخش صنعت بوده و تولید کل خودرو در کشور حدود ۳۸ درصد و تولید خودروی سواری بیش از ۴۰ درصد رشد داشته است.
وی در پاسخ به اینکه خودروسازی ما دولتی است و رشد این بخش با حمایت دولت صورت گرفته است، تصریح کرد: خودروسازی ما دولتی نیست و دولت صرفا به عنوان سیاست گذار در این صنعت حضور دارد. ما همان سیاست هایی را که برای دو خودروساز دولتی در نظر می گیریم به بخش خصوصی هم ابلاغ می کنیم اما خب دو خودروساز بزرگ حرف گوش کن تر بوده و بیشتر پیشرفت کرده اند.
منبع : خبرگزاری میزان
محمدرضا نعمت زاده، درباره قرارداد رنو بیان کرد: درباره قرارداد رنو ما به این نتیجه رسیدیم که ممکن است تشدد آرا به زیان کشور تمام شود بنابراین سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برای مذاکره با رنو اقدام کرد.
وی در پاسخ به اینکه توجه این وزارت خانه معطوف به صنعت خودرو است؛ توضیح داد: خیر اینگونه نیست و ما همانقدر که به صنایع لبنی توجه می کنیم به خودرو هم اهمیت می دهیم.
نعمت زاده با اشاره به رشد بخش صنعت، تصریح کرد: صنعت خودرو یکی از پیشران های بخش صنعت بوده و تولید کل خودرو در کشور حدود ۳۸ درصد و تولید خودروی سواری بیش از ۴۰ درصد رشد داشته است.
وی در پاسخ به اینکه خودروسازی ما دولتی است و رشد این بخش با حمایت دولت صورت گرفته است، تصریح کرد: خودروسازی ما دولتی نیست و دولت صرفا به عنوان سیاست گذار در این صنعت حضور دارد. ما همان سیاست هایی را که برای دو خودروساز دولتی در نظر می گیریم به بخش خصوصی هم ابلاغ می کنیم اما خب دو خودروساز بزرگ حرف گوش کن تر بوده و بیشتر پیشرفت کرده اند.
منبع : خبرگزاری میزان
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها