نامه زنگنه به وزیر صنعت برای ساخت خودروهای پایه گازسوز
پدال نیوز: مدیر طرح احداث جایگاههای گاز طبیعی فشرده (CNG) از ارسال نامهای توسط وزیر نفت به وزیر صنعت برای تولید خودروهای پایه گازسوز توسط خودروسازان داخلی خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، علی محرابی در گفتوگو با ایسنا با اشاره به تمایل شرکتهای خارجی برای ساخت خودروهای پایه گازسوز برای ایران اظهار کرد: شرکتهای خارجی آمادگی خود را برای تولید خودروهای گازسوز اعلام کردهاند و در این راستا شرکت فولکس واگن آلمان تقاضا کرد که گاز ما را مورد مطالعه قرار دهند و به آنها مجوز داده شد به شهرهای مختلف از جمله تهران و چند شهر بزرگ دیگر بروند و نمونه گاز بگیرند.
وی با بیان اینکه خودروسازهای داخلی هم لازم است خودروهای پایه گازسوز تولید کنند، افزود: در این راستا حدود ٢٠ روز پیش وزیر نفت نامهای به وزیر صنعت ارسال کرده است و از وزیر صنعت خواسته که در این زمینه اقدام جدی صورت گیرد.
ادامه مذاکره برای راهاندازی سیستم پرداخت الکترونیکی بهای CNG
مدیر طرح احداث جایگاههای گاز طبیعی فشرده (CNG) در ادامه با اشاره به راهاندازی سیستم پرداخت الکترونیکی بهای CNG اظهار کرد: بانکی که در این زمینه قبلا صحبت کرده بودیم اقدام موثری انجام نداد با دو بانک دیگر وارد مذاکره شدهایم.
از آنجایی که این بانکها ابتدا باید سرمایهگذاری کنند، معمولا با احتیاط عمل میکنند به همین دلیل این موضوع یک فرآیند زمانبر است. امیدواریم این موضوع به نتیجه برسد. زیرا راهاندازی سیستم پرداخت الکترونیکی از دو جنبه حائز اهمیت است. نخست آنکه پرداخت توسط شهروندان آسان میشود و از سوی دیگر اگر پرداخت به صورت الکترونیکی انجام شود، به دو حساب میرود. حساب نخست کارمزد جایگاه دار و حساب دیگر حسابی است که میتوانید پولها را در آنها بلوکه کنیم که از طریق آن قبض گاز جایگاه را پرداخت کنیم.
وی با بیان اینکه خودروسازهای داخلی هم لازم است خودروهای پایه گازسوز تولید کنند، افزود: در این راستا حدود ٢٠ روز پیش وزیر نفت نامهای به وزیر صنعت ارسال کرده است و از وزیر صنعت خواسته که در این زمینه اقدام جدی صورت گیرد.
ادامه مذاکره برای راهاندازی سیستم پرداخت الکترونیکی بهای CNG
مدیر طرح احداث جایگاههای گاز طبیعی فشرده (CNG) در ادامه با اشاره به راهاندازی سیستم پرداخت الکترونیکی بهای CNG اظهار کرد: بانکی که در این زمینه قبلا صحبت کرده بودیم اقدام موثری انجام نداد با دو بانک دیگر وارد مذاکره شدهایم.
از آنجایی که این بانکها ابتدا باید سرمایهگذاری کنند، معمولا با احتیاط عمل میکنند به همین دلیل این موضوع یک فرآیند زمانبر است. امیدواریم این موضوع به نتیجه برسد. زیرا راهاندازی سیستم پرداخت الکترونیکی از دو جنبه حائز اهمیت است. نخست آنکه پرداخت توسط شهروندان آسان میشود و از سوی دیگر اگر پرداخت به صورت الکترونیکی انجام شود، به دو حساب میرود. حساب نخست کارمزد جایگاه دار و حساب دیگر حسابی است که میتوانید پولها را در آنها بلوکه کنیم که از طریق آن قبض گاز جایگاه را پرداخت کنیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها