بازگشت دوباره اتوبوس های برقی به خیابان ها
پدال نیوز: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی در رابطه با راه اندازی دوباره اتوبوس های برقی گفت: اتوبوس های برقی خیابان 17 شهریور بازسازی و دوباره راه اندازی شده اند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، پیمان سنندجی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود: مسیر اتوبوس های بازسازی شده از انتهای خیابان 17 شهریور به میدان شهدا است در حالی که در گذشته این مسیر تا میدان امام حسین ادامه داشته است.
وی در ادامه تصریح کرد: سیم کشی مسیرهای این اتوبوس های برقی با تکنولوژی های جدید بازسازی شده و تست های لازم بر روی آنها انجام شده چرا که سیم کشی های این خط فرسوده و غیر قابل استفاده بود.
وی خاطرنشان کرد: سیم کشی های قبلی این خط جمع آوری شده اند و در حال حاضر راه اندازی خط دیگری از اتوبوس های برقی در مسیر میدان خراسان به میدان راه آهن در دستور کار قرار گرفته و در حال برنامه ریزی است.
سنندجی با اشاره به ظرفیت جابجایی اتوبوس های برقی اظهار داشت: اتوبوس های در نظر گرفته شده برای خطوط انتهای خیابان 17 شهریور به میدان شهدا و میدان خراسان به میدان راه آهن به دلیل دو کابینه بودن از ظرفیت جابجایی روزانه یک هزار و 200 مسافر برخوردارند.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی در پایان بیان کرد: البته راه اندازی اتوبوس های برقی در مسیر میدان شوش به میدان بهارستان نیز در دستور کار قرار گرفته که پس از تصویب کمیته حمل و نقل به مرحله اجرا خواهد رسید در حالی که ظرفیت جابجایی این اتوبوس ها به نسبت سایر خطوط حداکثر تا 700 مسافر در روز است چرا که این اتوبوس های برقی تک کابین و شارژی هستند.
وی در ادامه تصریح کرد: سیم کشی مسیرهای این اتوبوس های برقی با تکنولوژی های جدید بازسازی شده و تست های لازم بر روی آنها انجام شده چرا که سیم کشی های این خط فرسوده و غیر قابل استفاده بود.
وی خاطرنشان کرد: سیم کشی های قبلی این خط جمع آوری شده اند و در حال حاضر راه اندازی خط دیگری از اتوبوس های برقی در مسیر میدان خراسان به میدان راه آهن در دستور کار قرار گرفته و در حال برنامه ریزی است.
سنندجی با اشاره به ظرفیت جابجایی اتوبوس های برقی اظهار داشت: اتوبوس های در نظر گرفته شده برای خطوط انتهای خیابان 17 شهریور به میدان شهدا و میدان خراسان به میدان راه آهن به دلیل دو کابینه بودن از ظرفیت جابجایی روزانه یک هزار و 200 مسافر برخوردارند.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی در پایان بیان کرد: البته راه اندازی اتوبوس های برقی در مسیر میدان شوش به میدان بهارستان نیز در دستور کار قرار گرفته که پس از تصویب کمیته حمل و نقل به مرحله اجرا خواهد رسید در حالی که ظرفیت جابجایی این اتوبوس ها به نسبت سایر خطوط حداکثر تا 700 مسافر در روز است چرا که این اتوبوس های برقی تک کابین و شارژی هستند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش