احتمال افزایش قیمت بلیت مترو و اتوبوس
پدال نیوز:معاون برنامه ریزی و امور شورای شهرداری تهران از احتمال کاهش یارانه های تخصیص یافته برای بلیت مترو و اتوبوس در تهران خبر داد و گفت: این می تواند نشانه گران شدن نرخ بلیت استفاده از این وسائل حمل و نقل عمومی در پایتخت باشد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، «این موضوع درحالی امروز از طریق معاون برنامه ریزی شهردار تهران اعلام شده که قدرت الله گودرزی معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار تهران چندی پیش از قول مساعد رئیس سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت دو هزار میلیارد تومان از محل یارانه بلیت مترو و اتوبوس ، یک میلیارد و 139 میلیون تومان از محل جرائم راهور و یک میلیارد دلار از محل صندوق ذخیره ارزی تا پایان سال جایر به شهرداری پایتخت خبر داده بود».
ناصر امانی روز سه شنبه در حاشیه سیصد و بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهارکرد: مدت هاست که دولت سهم یک سوم خود در تامین یارانه بلیت سفرهای درون شهری را نپرداخته و اکنون وضع به گونه ای شده که چند سالی است شرکت بهره برداری مترو با انباشت بدهی مواجه شده است.
معاون برنامه ریزی و امور شورای شهرداری تهران همچنین از تصمیم شهرداری برای واگذاری اتوبوس های خطوط BRT به بخش خصوصی خبر داد و گفت: در صورتی که این اتفاق بیفتد، نرخ بلیت را همچنان شورای شهر مصوب می کند اما مابه التفاوت نرخ بلیت را به بخش خصوصی پرداخت می کنیم.
استاندار تهران نیز چندی پیش از پرداخت 3 هزار و 600 میلیارد تومان پول به شهرداری پایتخت از محل مالیات بر ارزش افزوده، آلایندگی هوا و جرائم راهنمایی و رانندگی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داده بود.
منبع: ایرنا
ناصر امانی روز سه شنبه در حاشیه سیصد و بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهارکرد: مدت هاست که دولت سهم یک سوم خود در تامین یارانه بلیت سفرهای درون شهری را نپرداخته و اکنون وضع به گونه ای شده که چند سالی است شرکت بهره برداری مترو با انباشت بدهی مواجه شده است.
معاون برنامه ریزی و امور شورای شهرداری تهران همچنین از تصمیم شهرداری برای واگذاری اتوبوس های خطوط BRT به بخش خصوصی خبر داد و گفت: در صورتی که این اتفاق بیفتد، نرخ بلیت را همچنان شورای شهر مصوب می کند اما مابه التفاوت نرخ بلیت را به بخش خصوصی پرداخت می کنیم.
استاندار تهران نیز چندی پیش از پرداخت 3 هزار و 600 میلیارد تومان پول به شهرداری پایتخت از محل مالیات بر ارزش افزوده، آلایندگی هوا و جرائم راهنمایی و رانندگی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داده بود.
منبع: ایرنا
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها