کد خبر:
۴۳۸۷۶ ۱۵:۳۸
۱۳۹۵/۱۰/۰۷
کیفیت هوای برخی مناطق تهران در شرایط قرمز قرار گرفت
پدال نیوز- کیفیت هوای استان تهران برای ششمین روز مستمر در شرایط ناسالم برای گروههای حساس و بیماران قرار گرفت و برخی مناطق استان تهران نیز به شرایط قرمز و ناسالم برای همه افراد رسید.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم ، آلودگی شدید هوا، ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون و غبار ناشی از کاهش کیفیت هوا که از اواخر وقت چهارشنبه گذشته وارد تهران شده همچنان ادامه دارد و ساکنان استان تهران ششمین روز متداول آلودگی هوا را سپری میکنند.
امروز سهشنبه هفتم دی ماه، دستگاههای سنجش کیفیت هوای تهران میانگین عدد ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون را 142 اعلام کردهاند که نشاندهنده شرایط ناسالم برای گروههای حساس، زنان باردار، بیماران، سالمندان و کودکان است.
اما در چنین شرایطی کیفیت هوای برخی از مناطق استان تهران برای تمامی افراد ناسالم شده و در وضعیت قرمز قرار گرفته است؛ منطقه دو تهران آلودهترین نقطه استان محسوب میشود و عدد شاخصهای ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در این محدوده 167 شده است.
همچنین شاخصهای ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در منطقههای دو، هفت،سه، 6، 10، 11، 18، 22 و شهر ری به شرایط قرمز رسیده و اعداد به دست آمده در این نقاط بالاتر از 150 است که نشانگر ناسالم شدن کیفیت هوا برای همه افراد است.
استمرار آلودگی هوا در روزهای اخیر نه تنها کاهش نیافته بلکه روند ثبات غلظت آلایندهها را شاهد هستیم و تمهیدات تکراری مسئولان محیط زیست و شعارهای متدوال آنها نیز موجب کاهش غلظت آلایندهها نشده است.
حتی وقوع بارشهای باران و برف و تغییرات جوی هم نتوانسته باعث بهبودی شرایط کیفیت هوا برای ساکنان تهران و شهرهای صنعتی شود و این شرایط نامناسب برای مردم همچنان ادامه یافته و در حال وخیم تر شدن است.
امروز سهشنبه هفتم دی ماه، دستگاههای سنجش کیفیت هوای تهران میانگین عدد ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون را 142 اعلام کردهاند که نشاندهنده شرایط ناسالم برای گروههای حساس، زنان باردار، بیماران، سالمندان و کودکان است.
اما در چنین شرایطی کیفیت هوای برخی از مناطق استان تهران برای تمامی افراد ناسالم شده و در وضعیت قرمز قرار گرفته است؛ منطقه دو تهران آلودهترین نقطه استان محسوب میشود و عدد شاخصهای ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در این محدوده 167 شده است.
همچنین شاخصهای ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در منطقههای دو، هفت،سه، 6، 10، 11، 18، 22 و شهر ری به شرایط قرمز رسیده و اعداد به دست آمده در این نقاط بالاتر از 150 است که نشانگر ناسالم شدن کیفیت هوا برای همه افراد است.
استمرار آلودگی هوا در روزهای اخیر نه تنها کاهش نیافته بلکه روند ثبات غلظت آلایندهها را شاهد هستیم و تمهیدات تکراری مسئولان محیط زیست و شعارهای متدوال آنها نیز موجب کاهش غلظت آلایندهها نشده است.
حتی وقوع بارشهای باران و برف و تغییرات جوی هم نتوانسته باعث بهبودی شرایط کیفیت هوا برای ساکنان تهران و شهرهای صنعتی شود و این شرایط نامناسب برای مردم همچنان ادامه یافته و در حال وخیم تر شدن است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها